פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה משירות החברה!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ בחיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר נוקיה 6131 לפני כשלושה חודשים באורנג', כמובן שזה היה בהמלצת הבחור שנתן לי שירות. זהו מכשיר חדש (לטענתם..) אך הסוללה שלו לא מספיקה אפילו חצי יום, ויש לציין שאני דואגת תמיד שהבלוטוס והמצלמה יהיו כבויים, ולא מרבה לדבר הרבה..אומנם אין החברה אשמה בייצור המכשיר והסוללה, לכן הלכתי לחברה וביקשתי שיחליפו לי את הסוללה..כמובן בסוללה חדשה..
הבחור שנתן לי את השירות הציע לי לקנות סוללה חדשה (200 ש"ח) אך לא הסכמתי כי עוד שהמכשיר לא היה אצלי שבוע הייתי בחברה בקשר לפריקה המהירה של הסוללה והם הציעו לי לחכות קצת כי טענו שזה חדש וכו.....

בסוף הוא דיבר עם הממונה עליו והוסכם לתת לי סוללה "חדשה" על חשבון הסכום החודשי שיש לבחור ללקוחות. ושאלתי אותו אם זה סוללה חדשה שעדיין לא השתמשו בה והוא אמר שכן, שזה מה שהייתי קונה גם אם הייתי משלמת מכספי!!
לא בדקתי את הסוללה במקום ,משום שמיהרתי לצאת לעבודה (וגם איחרתי לעבודה), וכשהגעתי הביתה מצאתי שהקופסה שהסוללה הייתה בתוכה היא לא שייכת לה בכלל, הסוללה עצמה שרוטה והתוקף שלה פג בסוף 2007 ואילו הסוללה שלי רק בסוף 2008!!!!!
כשמתי את הסוללה במכשיר ראיתי שהיא כבר כמעט ריקה..

אני חייבת לומר שכל המשפחה שלי בחברת אורנג', מסיבה אחת בלבד- שירות ברמה שלא הכרתי!!! ממש כמו שמפרסמים!!
ובגלל זה גרמתי לחברות שלי לעבור לאורנג וגם לחבר שלי!
אך לאחרונה אני מתאכזבת: כי כשאני מתקשרת לשירות לקוחות בגלל בעיה מסויימת הם מבטיחים לחזור אליי עוד שעה ולא חוזרים אליי במשך יומיים עד שאני מתקשרת ומבקשת שאותו אחד שטיפל בי יחזור אליי, והוא כמובן ל חוזר ולטענתו בכלל לא קיבל את ההודעה ולפני זה הוא שכח לחזור אליי...
אבל זה מילא, זה יכול קרות!!!
אך לעבוד על לקוח ולשקר לו שמה שהוא מקבל זה חדש אך זה ההיפך הגמור!!
אני חייבת לומר למי שיקבל את הפנייה הזאת: "שם טוב קל להרוס, ושם רע קשה להחזיר"
ואם עד עכשיו הייתי משכנעת מכרים לעבור לאורנג', עכשיו אני ממש לא הייתי ממליצה, אלא להיפך..לא נראה לי מוצדק שישארו בחברה הזאת עם התעריפים הגבוהים, ועם רמת שירות שהיא שוות ערך לשאר החברות ואילו שם החבילות שם יותר משתלמות לי.

אני פשוט מאוכזבת מהחברה!!!
עלבון, כספי, סוג הנזק :
פיצוי הולם ובהתאם!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אגיבייב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה