פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות במכשיר- למרות תיקונים... נושא התלונה:
טהרלב איתם שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה קניתי (ביותר מאלף ש"ח) נוקיה 6070 באורנג'. הייתי מאוד מבסוט והתכוונתי להעביר איתו את השנים הקרובות בחיי. אבל- כוונות לחוד ומעשים לחוד. הפלאפון הראה שלא כל כך מתחשק לו לבלות איתי בשנים הקרובות, ועשה כמה בעיות:
1. אני אוהב לגלוש באינטרנט שבפלאפון, וגם יש לי חבילת גלישה. מדי פעם, כשאני בעיצומה של הגלישה, הפלאפון מפסיק להעביר נתונים, ולאחר כ-20 שניות הוא עושה לעצמו reset. פשוט נכבה ונדלק מחדש.
2. אני לא יכול להוריד יישומים! אני אוהב לשחק בפלאפון, אבל כנראה הוא לא אוהב שמשחקים בו... פשוט לוחצים על הורדה של יישום, ואז הפלאפון מראה
"ההורדה נכשלה"...
3. זה קורה ממש לעיתים רחוקות, אבל קורה. פעם בכמה שבועות, כשאני באמצע שיחה, הפלאפון לא מגיב ומשמיע צפצוף ארוך וצורם. אני צריך לכבות את הפלאפון, להוציא את הבטרייה ולהכניסה מחדש, ורק אז להמשיך כרגיל.

את כל הבעיות הנ"ל אמרתי לנציגת שירות בסניף תלפיות, לקחו לי את הפלאפון לתיקון, ולאחר 45 דקות החזירו לי אותו. (אני די בטוח שפשוט החליפו לי גרסא...).
לאחר הנ"ל יצאתי שמח וטוב לב וישר גלשתי לי באינטרנט. הורדתי יישום (את הבעיה הזו הם הצליחו לפתור...) ואחרי כמה דקות של גלישה- המכשיר לא הגיב ונכבה. ממש כמו שהוא היה לפני התיקון. כמו כן, מאז קרתה לי גם התקלה השלשית (אי-תגובה באמצע שיחה) פעמיים (!!!) ונראה לי שלאורנג' פשוט אין איך להתמודד עם הבעיות האלו...
חוצמזה, יש לי עוד חברים שיש להם מכשיר כמו שלי, וגם להם יש תקלות משונות...
בכלל- שמעתי אפילו ש-orange הפסיקו לשווק את המכשיר הזה והם עכשיו נפטרים מהכמויות שיש להם במחסנים... כנראה שהוא עושה רק צרות...
אני ממש מקווה שהפנייה הזו תועיל... כבר הרבה פעמים הורדתי דברים מהאינטרנט (בתשלום!) ובאמצע ההורדה האינטרנט נתקע... יצא ששילמתי סתם ללא תמורה...
באמת שאני חושב ברצינות על מעבר לסלקום... גם במכשיר הקודם אצל אורנג' היו לי בעיות...
יומנעים...
בזבוז זמן וכסף! סוג הנזק :
לתקן את התקלות/ להחליף מכשיר + פיצוי כספי על הנזק שנגרם לי! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר טהרלב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה