|
|
|
|
|
|
חשבון לא הגיוני בלי זיכויים מגיעים לי ושירות לקוי לגמרי של אורנג' |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התבלבלו תוכניות מסלול שהייתי בהם, אחרי בירורים נמשכים זמן רב חברת אורנג' הכירה בטעויות שלהם והבטיחו זיכויים על ההפרשים. אבל הגיע חשבון חדש שזמן השיחות גדול פי 4 ממונה על המכשיר, בלי שום זיכוי שהובטח, ומחושב לפי תוכניות ישנות שהייתה בהם טעות. כל פניה לשירות (בטלפון או אישית בנקודת שירות) נתקלה בתגובה "אין לנו טעויות", שום חשק לעזור או לתקן טעויות. נתקלתי בגניבת כסף של ממש, הבטחות שהופרו ושירות גס ולא מועיל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שניידמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|