פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור של לקוח על ידי חברת פרטנר ואי פתרון של של בעיה מתמשכת נושא התלונה:
אילייאשנקו אלבטינה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה פניתי בפעם הראשונה לאורנג' עם בקשה להוריד לי את החיובים של הודעות תוכן שלא נרשמתי אליהם ושילמתי כל חודש במשך מספר שנים כ-3 שקלים (כל סופשבוע אני מקבלת הודעות על מועדונים שאני בכלל לא נרשמתי לזה).
כאשר פניתי אליהם לפני שנה הם אמרו שאני חייבת להתקשר לחברת UNICELL ולבקש מהם שיורידו אותי מרשימת תפוצה שלהם. וכך עשיתי, התקשרתי לUNICELL והיה שם רק מענה קולי שנאמר שיש לשלוח פקס עם בקשה לניתוק. שלחתי פקס ואחרי זה שוב התקשרתי עליהם מספר פעמים - ובזה זה נגמר, המשכתי לשלם סתם.
עזבתי אז את העניין ולפני כחודש החלטתי לטפל בזה הפעם באופן מושלם.
התקשרתי כלפני חודש לאורנג' וביקשתי מהם לנתק אותי מהשירות של UNICELL - והטענה שלי היא בכך כי אינני צריכה להתרוצץ להתקשר לחברות חיצוניות, כי התשלום שמועבר לחברת UNICELL מועבר דרך חברת פרטנר - ז"א הם מעבירים להם את הכסף בסוף. הנציגה שטיפלה בי שאלה באם אני מעוניינת לחסום את מספר שלי מכל הודעות תוכן בכלל. לפני שעניתי לה שאלתי אותה שהאם זה ישפיע על הודעות של MAIL-BIT שאני התחלתי לקבל החל משנה זו חינם (הודעות על עדכונים על ביטולי שיעורים וציונים). אז הנציגת שירות אמרה שאני אמשיך לקבל את המיילביט כי הוא לא קשור לחסימה. ואז אישרתי את החסימה. מאותו יום למוחורת הפסקתי לקבל הודעות ביטולי שיעור ממיילביט וממכללה. התקשרתי שוב אחרי שבוע לאורנג' ושוב הסברתי את הבעיה מחדש ואז ניצג אחר אמר לי שבמחשב הוא רואה שאני חסומה מפני הודעות תוכן אך הוא רואה שמיילביט פתוח ושאני צריכה להתקשר למיילביט ולבדוק איתם. שלחתי מייל למיילביט והם אמרו שמבחינתם הכל תקין ויש לבדוק זאת מול אורנג'. הם גם אמרו שכדי שאני אמשיך לקבל הודעות שלהם אורנג' צריכים לפתוח חסימה ל- UNICELL.
התקשרתי שוב ב-17/06 לאורנג' ודיברתי עם נציגה בשם חן שהיא טענה שמיילביט זה יוניסל - הם אותה חברה ושלכן אני לא מקבלת הודעות ממיילביט (סתירה ישירה ממה שנציגים אחרים אמרו). ביקשתי ממנה שתבדוק מול UNICELL לגבי חיובים שהם מעבירים להם ושאני מעוניינת לקבל אך ורק מיילביט= עדכונים של ביטולי שיעור וזהו (לא רוצה לקבל שום חיובים של פירסות וכו') - עם כל ההתקדמות במיחשוב, נדמה לי שזו פעולה מאוד פשוטה - לבטל משהו מסויים להשאיר משהו אחר. היא אמרה שתבוק את העניין מול יוניסל ותחזור עלי. היא באמת חזרה עלי למחרת 18/06 ואמרה שהודעות אלו הם מחברה אחרת MEDIA MARKET שפעם עבדו עם יוניסל ועכשיו אינם עובדים איתם (ז"א הכסף שאני משלמת מועבר מאורנג' ליוניסל ומיוניס למדיה מארקט). ועוד היא הוסיפה שאני צריכה להתקשר בעצמי למדיה מרקאט ולבטל רישום שלי משם - ז"א שוב חזרנו למה שהיה לפני שנה. שאלתי באם היא יכולה להתקשר אליהם כי עדיין חיוב מועבר דרכם והיא סירבה בטענה שהם מקבלים פניות רק מבעלי של מספר סלולרי. היא מסרה לי את המספר, התקשרתי וחיקיתי כ-5 על הקו ואחרי זה מישהו ענה וניתק את השיחה. בפעם שניהה חיקיתי למענה 12 דקות, ענו לי והעבירו למקום שמטפים בזה ושוב חיקיתי 8 דקות שלאחר מכן מענה קולי הודיע בשלוחה לא זמינה ושי להתקשר מאוחר יותר. מה שביקשתי מאורנג' - דבר מאוד פשוט - להוריד את החיובים האלה והכי חשוב לנתק אותי רק מקבלת וחיוב על הודעות אלו - לא חייבים לחסום אותי לגמרי מקבלת הודעות תוכן, אלה משירות ספציפי שציינתי.
במקום זה אני צריכה לבזבז זמן=כסף, שיחות=כסף ותהתקשר לחברות כמו מדיה מארקט (שברור שלא יענו שום ואני לא אקבל שום מענה משם).
אני לא מעוניינת לבזבז כסף לשיחות לחברות אלו ומבקשת שאורנג' יטפל בזה!

ביזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
לטפל בחיובים אלו - לבטל את הרישום של מספר שלי לשירותים אלו ולהמזיר לי כסף על כך - ולא חייבים לחסום אותי לגמרי מכל השירותיי תוכן - כי אני רוצה להמשיך לקבל עידכוני שיעורים (זה שירות חינם ללוקוחות אורנג' השנה) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אילייאשנקו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.



תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה