פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחת שווא על החזר כספי בשידרוג למכשיר חדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון - יוספטל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ 5 חודשים ביקרתי במרכז שירות הלקוחות של חולון ליד בית החולים יוספטל.
ביררתי לגבי שידרוג למכשיר חדש יותר. הבהרתי היטב שאני לא מעונינת להוסיף כסף על השדרוג אלא לשדרג רק תמורת החזר כספי( זיכוי בחשבון).
בחרתי במכשיר שהובטח לי החזר מלא על מחירו קרי 28 ש"ח לחודש ל 36 חודשים במידה ואדבר מעל 200 ש"ח כל חודש.
לאחר מספר חודשים בדקתי מול נציגת שירות לקוחות טלפוני מדוע אני לא רואה את הזיכוי בחשבון, ונאמר לי שלא קיים הסכם כזה והציעו לי פיצוי מגוחך של 10 ש"ח לחודש למשך שנה באם אדבר מעל 120 דקות.
נאמר לי שגם לא אוכל להחזיר את הטלפון מאחר ויש לי התחייבות ל 36 חודשים על 40 ש"ח לחודש.


עוגמת נפש! סוג הנזק :
החזר מלא כפי שהובטח או החזר מכשיר הטלפון והפסקת החיוב בגינו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת מסטוב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.



תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה