פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות משפיל נושא התלונה:
פפו איב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מאז שרכשנו את שני מכשירי הנוקיה 6280 מכם, שירות החברה היה מביש, הביע זלזול ויצר לנו מפח נפש בכך שבזבז את זמננו כלקוחות שלכם. בשני המכשירים נוצרו תקלות מהחודש הראשון, שגרמנו לנו לפקוד את מוקד השירותים והתיקונים שלכם
כל חודשיים - שלושה.
בעוד חודש מסתיימת השנת אחריות של המכשירים מאת היצרן, אין לנו שום כוונה להיכנס לתשלומי אחריות על מכשיר שכבר הספיק להתקלקל אחרי שתיקנו אותו. ומכיוון שאלה אינן תקלות שנוצרו בעבר בעקבות שימוש לא נאות מצידנו כלקוחות, אלא כתוצאה מתוכנה לא אמינה, מדוע שנשלים עם התקלות האלה ונשלם על אחריות זו?
אחרי שיזמנו שיחה עם אחד המנהלים בשם סיוון בעקבות ריבוי התקלות והתקווה להחליף את המכשיר למכשיר שיש בו פחות תקלות, הוא הציע לנו הצעה מאוד "אטרקטיבית" כפיצוי על כל אותם חודשים בהם המכשירים שלנו לא עבדו: מחיר מבצע 29 ש''ח לחודש עם החזר מלא בשימוש מעל 50 ש''ח לחודש. (מתועד בקריאה מס' 146778503)
אחרי בירור קצר, העלינו שההצעה הזו אמיתית וקיימת כבר בשיווק ומוצעת לכלל הלקוחות.
אנחנו מרגישים מרומים עקב התשובה שהחזיר לנו אותו מנהל וזאת לאחר שנתן לנו תחושה שהוא יוצא מגדרו על מנת לפצות אותנו.
בזבוז דמן סוג הנזק :
1.קבלת החזר כספי על סך 720 ש"ח בעבור אחד מהמכשירים שכבר שולמו ושלא הזדמן לנו להנות ממנו כראוי עד כה. 2. החלפה של שני המכשירים הנוכחיים לשני מכשירי 6288 חדשים ללא התחייבות מחדש לשלוש שנים, כלומר המשך ההתחייבות עפ"י המכשירים המקוריים בלבד. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר פפו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה