פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משך למקרה מה-06/06/2007 12:48 עם הפאלא המחודש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהתלוננתי באתר הזה על הפאלא המחודש המקולקל שנתנו לי באמת אחרי כמה ימים התקשרה אלי נציגת שרות של החברה ואמרה לי תקשיב אתה תקבל פלא חדש, לך לחברה ותן להם אותו והם יביאו לך מיד חדש אבל לפני זה תתקשר למוקד לבדוק עם יש פאלפונים כאלה שם.
שמעתי ככה ומאוד נתרצתי כזה מהר טיפלו לי בבעיה אבל כמובן התבדתי.
לאחר מכן הלכתי לאורנג גבעת שאול לקבל את הפאלא אלא השתקשרתי למוקד שלהם לבדוק אם יש פאלא שם בשבילי האיש מהמוקד הטלפוני אמר לי "תראה כבר לא מוכרים אותו יותר ככה שאין לנו פאלא כזה אבל לך לשם תמצא איתם הסדר או שיביאו לך פאלא חלופי".
אמרתי לו תודה והמשכתי לאורנג הגעתי וישבתי עם נציגה (שהתיחסה אלי כאילו היא עושה לי טובה בכלל שהיא מדברת איתי) שראתה את מספר השירות ואמרה לי ככה תראה אין לנו את זה יותר תשלח את הפאלא שלך לתיקון וזהו. אמרתי לה לא הנציגה הבטיחה לי שאני רק בא נותן את הפאלא ומקבל אחר לא לתקן שוב אותו אז היא אומרת לי אין אתה רוצה תשדרג את הפאלא אין חדש ואין כלום אתה רוצה או שתשדרג או ....(שתלך).
אני בחרתי שבמקום להתעצבן אני פשוט אקום ואלך וכך עשיתי הלכתי הרמתי טלפון למוקד שירות לקוחות ענתה לי נציגה שסיפרתי לה את הסיפור היא אמרה לי שאני צודק ושהם לא התיחסו לבעיה נכון ואמרה לי לך שוב מחר ושיביאו לך חדש ואם אין שיביאו לך פאלא אחר.
וכך עשיתי הלכתי שוב לחברה וישבתי שוב עם נציגת שאמרה לי:" אין בעיה אין לנו פאלפונים כאלה אבל אני מביאה לך פאלא חדש (שזה אבסורד כי אם אין איך תביא לי??)רק תחתום כאן וכאן טוב תבוא עוד 40 דקות קח אותו" שאלתי אותה אם את מביא לי פאלא חדש למה אני צריך שיצא עוד 40 דקות מתיקון??? היא אומרת לי לא הוא מחליף לך תוכנה וכו וכו וזה ממש לא מה שסיכמה איתי נציגת השירות היא הבטיחה לי פאלא אחר או שיגיעו איתי להסדר לפאלא חלופי, ופשוט היא עבדה עלי כדי לשלוח אותו שוב לתיקון.
וכדי שאני יתרצה הם שמים לי פלסטיק עם נילוניים, הלכתי לאחראי משמרת באתי להסביר לו את המקרה והוא אמר לי עזוב אותי קח מספר ותספר את הבעיה לנציג, לקחתי מספר וכעבור 40 דקות נכנסתי שוב לנציג רק כדי להסביר לו שזה לא מה שאני אמור לקבל ושיסביר לי למה פאלא חדש שהובטח לי צריך לצאת מאזור של תיקון ועוד אחרי 40 דקות??? כמובן שהו הסביר לי בצורה שלא הבנתי בכלל מה הוא רוצה ואיך הוא בא לערבב אותי ובסוף לאחר כאבי ראש והרבה עלבון לקחתי את הפאלא שלי שגורם לי רק סבל ויצאתי הרגשתי שהמערכת הזאת רק רומסת אותך אתה כלום בשבילם לא רק שהביאו לי פאלא עם תקלות אני מרגיש כבר אשם אתם מוצאים כל כך הרבה כסף על פירסום "שירות ברמה שלא הכרת" את המאמץ הזה אולי תיעידו באמת לעזור ללקוחות שלכם שאתם לא מתיחסים אלהם יש בינכם קצר כל אחד אומר משהו אחר!!!
בזבוז זמן וכספי ועלבון סוג הנזק :
אני רוצה פאלא חדש כמו שהובטח לי ופיצוי הולם למסכת התעללויות שנעסתה לי שם יומים שלמים "בילתי" באורנג פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר חוברה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה