פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' לא מוכנה לשלם כסף רטרואקטיבי , הם מתפשרים רק בתשלומים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי הטבה של 55 דקות כול חודש חינם...... את ההטבה לא שילמו לי במשך 18 חודשים, עד לא מזמן עליתי על הטעות ופניתי לשרות לקוחות של אורנג' מייד אמרו לי שלא הייתי צריך לקבל את ההטבה ולאחר בדיקה מעמיקה אמרו לי ש הנושא עובר למחלקה שמטפלת בהחזרים. לאחר שבוע חוזרת אליי בחורה משרות לקוחות ו אומרת לי: שהם ישלמו לי את זה בתשלומים ואני דורש מייד. כשה אנחנו חייבים לאורנג' כסף כולנו יודעים את התהליך סגירת קווים , בית משפט אבל כשהם עשו טעות אני צריך לספוג את התשלומים שלהם. י
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה החזר כספי ולא כול חודש בתשלומים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר קרמינסקי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה