פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון הבנק שלי פרוץ! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב10-06-07 עם בדיקת החשבון שתקבל מחברת אורנג' נדהמתי לגלות חיוב בסכום של 1500 ₪ עבור שימוש באינטרנט בחו"ל.
הנני לא השתמשתי בשירותי אינטרנט בטלפון נייד ואפילו לא ידעתי שקיימת אופציה כזו במכשיר שלי ובנוסף עקב צורתו (פומית) של מכשיר לא יכלה להתבצע בשגוי לחיצה כלשהיא.
מייד פניתי לשירות לקוחות של החברה כדי לברר את מקור הטעות. התשובות שהתקבלו הן:
1.המערכות הטכנולוגיות של חברתנו מדויקות מאוד - כלומר: את
זו המשקרת.
2.החיוב הזה עבור קבלת הודאות MMS.
3.יתכן שהורדת משחק באינטרנט (לא היה לי מושג שכלל אופציה
התחברות לאינטרנט פעילה במכשירי) והוא "החליט" להתקשר
אליך.
אכן,בתקופה הנ"ל הייתי בטיול בסין וקיבלתי 6 תמונות (הודאותMMS) – והתשלום כ-30 ₪ עבורן נכלל בחשבון הנ"ל.
כל יתר החיוב מקורו בתקלה טכנית שטיבה לא ברור- לא יתכן
שתקלה חמורה כזו תיפול על אחריותו וחשבונו של הצרכן.
חשוב לציין שלקראת נסיעתי המתוכננת לסין בצעתי בירורים בנוגע לתעריפי חו"ל מול שירות לקוחות של החברה והיה ברור לחלוטין שלא קיים תשלום עבור קבלת הודעות כלשהן וכמו כן לא הוזכר הצורך בחיבור לרשת אינטרנט לאפשור קבלת MMS.
האם יתכן המצב האבסורדי שחברה יכולה לחייב את החשבון של
צרכן בכל סכום שגוי והצרכן חסר אונים לחלוטין – למעשה
חשבון הבנק שלו פרוץ!!!
כיצד מעתה יבטח לוקח אורנג' בנכונות החיוב -
במקרה הנ"ל בלטה התקלה כיון שלא השתמשתי כלל בשירותי אינטרנט,לקוח שכן משתמש יוטעה בקלות בסבך החשבון השגוי.

עוגמת נפש קשה,ביזבוז זמן סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת הפנר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה