פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא ידידותי נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בורסת היהלומים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה שידרגתי 2 מכשירים ל- X200 ו-2610 לאחר נסיונות רבים , הוברר לי כי המכשיר 2610 אינו ידידותי למשתמש, הלחצנים קטנים מדי , והטעויות רבות מדי.
פניתי לסניף הנ"ל , וביקשתי להחליפו בX200 . הוצע לי להוסיף 100 שח'
ולקבל נוקיה באותה תצורה, דגם יותר מתקדם. למרות הסברי כי גם בו הלחיצים
זהים, נענתי כי הם לא יכולים להחליף לדגם מתאים לצרכיי. תמהני? אני מוכן גם לקבל מכשיר משומש לחילופין. לתגובתכם ממתין.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אילן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה