פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא תיקנו את המכשיר הסלולארי נושא התלונה:
ווסקוב אריאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏26 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות, פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המכשיר התחיל לפרוק את הסוללה מאר מצורה חריגה. 10 שעות של שימוש רגיל במקום יומיים בד"כ. כמו-כן, המכשיר מתחמם בצורה מאד חריגה.
הגעתי בתאריך 20/06/07 לתיקון. נאמר שהחליפו סוללה וניקו מגעים. הבעיה לא נפתרה ולא חל שום שיפור. הגעתי שוב בתאריך 22/06/07. היה לחץ ואמרו לי שזה נובע משימוש לא נכון בסוללה, מה שנשמע כמו פיתרון קל מידי הזמן לחץ. בכל זאת הכניסו אותו לתיקון. כשקיבלתי את המכשיר חזרה נאמר שחיזקו את המגעים. כצפוי, הבעיה לא נפתרה ושוב, לא חל שום שיפור. היום (26/06/07) הגעתי שוב לתיקון. שוב החליפו לי סוללה וניקו מגעים. ושוב, כצפוי לא חל שום שיפור. המכשיר מתחמם בצורה חריגה ופורק את הסוללה מהר מידי.

בפעם הראשונה אני מבין את הטיפול הפשוט וההגיוני, אבל בשאר הפעמים שהגעתי זה הרגיש כמו פיתרון קל וניסיון "לנפנף" אותי.
החלפת המכשיר בחדש ופיצוי על הזמן שבוזבז בסניף. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מר ווסקוב פנה אל מרכז השירות של חברתינו לאחר פנייתו לאתר. במרכז השירות ניתן ללקוח מענה לפנייתו. בנוסף, הוצעה למר ווסקוב הצעה ייחודית אותה אנו מקווים כי יבחר לממש. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה