פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתיחת SIM LOCK בטלפון סלולרי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חברות הסלולר פיתחו את הרעיון למתן שירות ללקוחות אשר איבדו ואו נגנב מהם
מכשיר הסלולר ע"י ביצוע חסימת SIM LOCK
ברור כי שירות זה מיועד לטובת הלקוח לתת לו גמישות של חב' מתחרות.
בבוא העת מבקשת חב' אורנג עמלה של 90 ש"ח על שמירת PIN CODE
בטלפון אשר שולם ע"י הלקוח.
מן הדעת אם הטלפון שייך ללקוח אשר שילם את מיטב כספו לחב' אורנג .
אם ברצונו לפתוח את הSIM לחב' אחרת רצונו כבודו. !!!!!!
כספי סוג הנזק :
הגנת הצרכן אינה עילה לחברת אורנג' לגרוף רווחים על פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פדידה, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה