פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי כדי לבצע העברת בעלות. נציגה נתנה לי חודש להוריד צילצולים בחינם.
אך לא אמרה לי שיש צורך להוריד את זה. אני משלמת על זה עד היום שביטלתי את זה. גם אני נציגת שירות וכשיש תוכן שממשיך חיוב לאחר ההטבה אני מודיעה זאת
ללקוח אך אף אחד לא זיכה אותי או את אחותי שעשתה את ההעברה.
מעבר לכך לטירטרו אותי ממרכז שירות אחד לשני כדי לעשות זאת.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה