פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת עסקה מצד החברה. נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:


הנדון: חברת אורנג' – תלונה בדבר הפרת עסקה. ספאיה אביבה מושב תלמי אליהו.

בהמשך לפרטים שהשארתי במשיבון של תחקירני התוכנית שלך, הריני לשלוח על פי בקשתכם בפרוט ובכתב את השתלשלות העניין והפרטים בדבר העניין העגום הנ"ל.

לפני יותר מתשעה חודשים ערכנו עסקה עם חברת אורנג' דרך סוכן שלהם בשם רפי סגרון מנתיבות. אגב, משרדו מטעם החברה נמצא כמובן בעיירה.
הובטחו לנו תנאים מסויימים בדבר עלות שיחה, עלות הודעות שיחות עם בני משפחה וכו'. רכשנו 6 פאלפונים, כמו כן ביקשנו את פרוט העסקה בכתב, חוזה או כל מסמך אחר עם הפרטים על העסקה.
ראשית, עד היום, למרות בקשות חוזרות ונשנות, עם נציג בכיר בחברה, בשם שגיא, (אגב השיחות בחברה, כך טוענים, מוקלטות) לא קיבלנו ולו פיסת נייר בדבר העסקה ופרטיה.

אך לא רק בזה עסקינן, לפני כמה חודשיים, הופרה העסקה, מטעם הסוכן שלנו, היות והיה סכסוך פנימי בין שני אנשים, אחד מהם הסוכן רפי, והשני מר נחום גליל שחולש על מס' רב של פאלפונים בחברה, והוא עם קבוצה גדולה של לקוחות החליטו לא להמשיך את העסקה עם לקוחותיו של רפי הסוכן, בקיצור בלגן גדול שדורש בדיקה מעמיקה ויסודית שלכם על מה שהולך והלך שם. ומי נפגע? אני הלקוחה, שכל מה שסוכם עימי לגבי סכומי שיחות וכו' נפגע, לא נהנתי מההטבות שהיו לי ו-5 חודשיים תמימים ואף יותר (אגב כל הניירת, החשבוניות, המכתבים לאורנג' הכל, הכל מצ"ב למכתב). וכאמור, 5 חודשיים שילמתי מחירים גבוהים. כמובן שפניתי לחברה ודרשתי פיצוי על הפרת העסקה שלא בגללי. טענתי ואני עדיין טוענת, אם היה מצב הפוך שאני הייתי מפרה עסקה מבטלת , או לא משלמת בזמן, כמובן שהייתי נותנת על זה את הדין במיטב כספי. אבל כאן הלקוח הוא כלום לצערי.

פניתי לחברה ונהלתי שיחות רבות עם בחור בשם שגיא שהציג עצמו כנציג בכיר בחברה. הבטיח שכל שבוע ישוחח עימי ויעדכן אותי לגבי בדיקה מעמיקה כדבריו, על העניין. לצערי לא שמעתי ממנו מזה זמן רב, קצתי בהבטחות ודיבורים,כל העניין נראה לי מאוד מאוד חשוד, יש צורך בבדיקה מעמיקה של העניין, מדוע אני לא יכולה לקבל פיצוי על הפרת העסקה שחתמתי עליה, ושעדיין לא קיבלתי העתק ממנה כפי שדרשתי?

החלטתי לפנות להרבה מאוד גורמים על מנת לבדוק אחת ולתמיד את העניין, חברה שאמורה לכבד את עצמה לא צריכה לנהוג כך בלקוחותיה, חברה שגובה אלפי שקלים בחודש על שיחות הפאלפון לא יכולה להרשות לעצמה לזלזל כך בלקוחותיה.

נא טיפולכם המסור והמהיר.
בברכה ספאיה אביבה מושב תלמי אליהו 50 ד.נ. הנגב.

העתקים:
חברת אורנג' לידי שגיא.
המועצה לצרכנות – ירושלים.
אתר תלונה – אינטרנט.


פיצוי כספי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת ספאיה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה