פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסרתי את המכשיר לתיקון - נשארתי עם פיתרון חלופי !! שירות מאכזב :\ נושא התלונה:
ביבר עידו שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים הופיעה לי הודעת שגיאה כאשר ניסיתי להדליק את המכשיר. התקשרתי לתמיכה הטכנית ושם הפנו אותי לנקודת שירות הקרובה לביתי.
יום למחרת (יום שישי - 29/6) הגעתי לנקודת השירות בראשל"צ והמתנתי כשעה וארבעים דקות ולאחר שראיתי שמכשירי עדיין לא תוקן עזבתי. לאחר חצי שעה התקשרו ואמרו לי
שיש בעיה ושאני יכול להגיע ביום ראשון לקחת מכשיר חלופי והמכשיר שלי יהיה מוכן ככל הנראה באמצע השבוע הבא.
הגעתי ביום ראשון וקיבלתי מכשיר חלופי של מוטורולה V3X.
המכשיר שלי עדיין לא תוקן (עברו שבועיים!!!)- מחכים לחלפים, אין לאף אחד מושג מתי יגיעו. יכול להיות שמחר ובאותה מידה שבעוד שבועיים-שלושה.
המצב הנתון כרגע הוא שאני נמצא שבועיים ימים עם מכשיר ללא ספר טלפונים - [ יש לי גיבוי של הספר טלפונים במחשב אך איני יכול להעביר אותו בגלל שלא קיבלתי מכשיר של נוקיה]
הוסבר לי שאין מצב של פנייה יזומה מהנקודת שירות כאשר המכשיר המקורי שלי יתוקן ולפיכך אני צריך להתקשר כל כמה ימים כדי לברר. בכל פעם מהפעמים התקשרתי בדיוק בשעה 9 - בזמן שהנקודת שירות נפתחת.. וחזרו לי רק לאחר כמה שעות טובות אם בכלל.- הייתי צריך לחזור אליהם אחרי 5 שעות ולשמוע שנכון הפניה עדיין פתוחה..
ביקשתי מכשיר חלופי של נוקיה - לא משנה הדגם והחזירו לי תשובה שאין בנקודת שירות הזאת. הצעתי לבדוק בנקודות שירות אחרות בסביבה ונאמר לי שאין אפשרות להביא מנקודת שירות אחרת .
זהו סוף השבוע השני אשר איני יכול להנות מהמכשיר שרכשתי, מהטבות אורנ'ג - כביכול אני יכול להתקשר אך אין לי ספר טלפונים !! וכמובן משאר הדברים כגון מצלמה,מוזיקה ושאר ירקות. - אין לי כבל למחשב או כרטיס זיכרון למכשיר החלופי..
לאחר שבועיים של טלפונים ושיחות ובלאגן שלם - בכל פעם ופעם מהשיחות הייתי צריך להמתין שעות לקבלת תשובה..! נאמר לי שאין מה לעשות ולנסות להתקשר שוב בתחילת שבוע הבא...

אדישות למקרה..חוסר אכפתיות... א=כ=ז=ב=ה !!!
עוגמת נפש, סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה לפנייתו. אנו מודים למר ביבר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה