פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי,חוסר התחשבות בלקוח וזילזול ושקר בתגובות ל-tluna.co.il. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
הוגשה תלונה מס' 20836 באתר tluna.co.il, התקבלה תגובה מאורנג':
"עדי זיגמן, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שניידמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון: "
אך אף אחד לא טרח לדבר איתי או לעשות רושם של טיפול בתלונה. אז גם עושים שירות לקוי, גם עובדים בכסף, וגם מזלזלים בתלונות דרך אתר בשקר חוצפני שכזה. פשוט בושה וחרפה מה שקורה באורנג', לא אכפת להם מאף גורם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מיידי בתלונה והתנצלות בפניי ובפני אתר tluna.co.il על שקר וחוצפה בתגובות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח פעם נוספת, במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שניידמן על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי יבחר לממש את הצעתינו הייחודית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה