פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא רוצים לבטל עיסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 פלאפונים מסוכן אורנג' שהיגעה אלי הבית ולאחר 9ימים מצבי הדרדר
כלכלית לכן פניתי לחברת אורנג' בחדרה ולא היסכימו לבטל עיסקה פניתי טלפונית והסברתי בתחנונים שיבטלו את העיסקה כי בצבי לא מאפשר אני מוכן לשלם את החשבון שיש של 9 יםים וגם לא הגיוני ש200 שח היגיע חשבון .אז אני מבקש עזרה תעזרו לי בבקשה
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה לפנייתו. אנו מודים למר שחר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה