פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול במכשיר לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מדגם נוקיה E65 בן חודשיים.המכשיר מיומו הראשון סובל מתקלה חוזרת שבאה לידי ביטוי בכך שלא ניתן להוציא שיחות מספר הטלפונים ומיומן "שיחות שחוייגו" , התקלה קוראת לפחות 3 פעמים ביום.על מנת לפתור את התקלה אני צריך לכבות את המכשיר ולהדליק אותו מחדש.כאשר התלוננתי בפעם הראשונה באורנג' (כשבוע לאחר הרכישה) שלחו אותי למעבדה על מנת לבצע "עידכון גרסא" , לאחר שיצאתי משם אמרו לי שזה ייפתור את הבעיה, כמובן שזה לא קרה והמכשיר נתקע עוד באותו הערב.התקשרתי שוב למוקד קישרי הלקוחות ושלחו אותי שוב למעבדה ףהפעם על מנת לקבל מכשיר חדש מערכה סגורה.עוד באותו היום הופיעה שוב התקלה.התקשרתי שוב למוקד והפנו אותי למעבדה המרכזית ביד אליהו ,לשם הגעתי כאשר המכשיר תקוע ,הראיתי לנציגה במקום את הבעיה שתבין מה קורה בדיוק וציינתי בפניה שאם היא תכבה ותדליק אז זה יסתדר.היא הכניסה את המכשיר למעבדה וכמובן בגלל שכיבו והדליקו אותו אז הוא יצא מהמעבדה עם תשובה ש" הכל תקין והטכנאים לא מצאו כלום".
התקשרתי שוב למוקד והפיתרון שהם מצאו לי זה לרכוש!!! מכשיר נוסף מהם , לקבל עליו זיכוי ולהמשיך לשלם ולהחזיק את המכשיר התקול שבידי.זאת התשובה הסופית שלהם.
עכשיו אני שואל אתכם האם זה הגיוני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר לדגם אחר , לא של חברת נוקיה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר מוסקוביץ' על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה