פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים ולקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה ותיקה של החברה, לפני כחודש החלו לי בעיות במכשיר. ניגשתי לנקודת שירות ו"תיקנו" לי את המכשיר. רק שהמכשיר לא עבד ונשארו אותן התקלות. לאחר שדיברתי עם נציג בטלפון שאמר לי ללכת שוב, הלכתי שוב ל-3 שעות למרכז השירות ושוב המכשיר לא עובד. בפעם השלישית כבר ממש התעצבנתי אבל הלכתי שוב. עכשיו שהמכשיר לא עובד הם רוצים שאני אלך שוב. או לחילופין שאשדרג את המכשיר. אין לי שום עניין לשלם להם עוד כסף כרגע היות ובמסגרת האחריות שלי הם אמורים לתקן אותו והם לא מצליחים לתקן אותו. במקום להיות הגונים ולהחליף למכשיר לחדש מאותו הסוג הם מטרטרים אותי למרכז שירות ללא הפסקה ולא מבינים למה אני לא רוצה להתחייב לחברה שלהם לעוד 3 שנים?
כל נציג שלהם כולל האחראים אומר לי שאני אלך שוב ואני שואלת עד מתי? הרי אם הם לא מצליחים להבין מה הבעיה והמכשיר מבחינתם מתוקן אז למה שאני אחזור שוב ושוב? כל פעם הם כותבים במחשב שאם יהיה ספק שהמכשיר לא עובד שיחליפו אותו, אבל הטכנאים שלהם בטוחים שהוא עובד ולכן לא מחליפים ואני נאלצת לחזור אינספור פעמים למרכז שירות- כי הרי 3 שעות כל פעם במשך 3 פעמים לא מספיק.
בזבוז זמן, יחס מזלזל סוג הנזק :
החלפת מכשיר למכשיר חדש ! לא מחודש! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת תדמור על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה