פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עד כמה קשה להחליף שקע USB נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
סיפור שלא יאמן ,שבסה"כ רציתי לקחת את המכשיר לתיקון - מכשיר שאני משלם עליו אחריות וביטוח
לפני כחודש שמתי לב כי המכשיר שברשותי נוקיה 6230I אינו מצליח להתחבר למחשב ,וגם באוזניות החיבור רופף מאוד . ניגשתי לתחנת שירות בב"ש ושם נציג השירות אמר כי מדובר ככל הנראה בבעיה בשקע הUSB והמכשיר יכנס למעבדה ,תוך כדי שאל אם אפשר לצרוב את המכשיר ,השבתי בשלילה.אז הוא אמר שהסיכוים שיהיה צורך בצריבה קלושים ובעודנו מדברים מחק לי את כל הספר הטלפונים מהמכשיר ושלך את המכשיר ל"תיקון". אחרי שעה שאני ממתין הודיעו לי כי לא עשו דבר עם המכשיר משום שיש צורך בצריבה {אותו נציג היה יכול להתקשר לרגע למעבדה ולשאול מה הטיפול המקובל ואז להודיע לי לפני שהוא שולח אותי להמתין או\ו לתת לי מכשיר חילופי שיוכל להיות איתי בקשר} . כעסתי והלכתי.
מאוחר יותר התקשרה נציגה בכירה לשמוע על שביעות רצוני מהשירות ,הסברתי לה מה קרה ועל כך שהמתנתי לשווא כ"כ הרבה זמן ולא רק שזה לא טופל בנוסף נמחקו כל הספר טלפונים. היא התנצלה והבטיחה כי אם אגיע בשנית היא תטפל בי באופן אישי ותכניס את המכשיר ללא תור ,לאחר כשבוע שהגעתי למרכז וביקשתי לממש את הבטחתה,אותה נציגה לא רק שלא טיפלה בי אלא אף סירבה בתוקף אפילו לדבר איתי {נציג אחר היה המתווך ביני לבינה} ושלחה אותי לתור הארוך ,ושוב לאחר המתנה של שעה נאמר לי כי התקלה טופלה והחליפו את השקע וניקו אותו {לא הבנתי למה יש צורך לנקות שקע חדש} . לאחר כיממה שמתי לב כי הבעיות חוזרות ,התקשרתי לשירות הטכני ובלי להציג את הבעיה שאלתי מה היה הטיפול האחרון ושם נאמר לי כי רק ניקו את השקע בלי שיחליפו אותו ,והפיתרון שהיא מציעה ,איך לא ,לגשת שוב למרכז שירות.
אינני מתכוון לחוות שוב את החויה הזאת ,לא מספיק ההסטוריה שלי איתם {שבו הם מכרו לי מכשיר תקול בידיעה מוחלטת!!!} וגם הדבר הכי קטן עולה בהרבה מתח ועצבים ולקיחת יום חופש.
הפרסום באתר זה הדבר האחרון שאני עושה לקראת התביעה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליח שיגיע ויקח את המכשיר ויסדר אותו +תמליל של כל ההסטוריה שלי בחברה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתו. אנו מודים למר נחום על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה