פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לשם זיכוי??... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר האחרון הצטרפנו אני ומשפחתי לחברת אורנג' לאחר כ15 שנה של שירות בחברה סלולרית אחרת, זאת משום שנאמר לי שהמחירים זולים והשירות פנטסטי, אז כן כך היה-בהתחלה!.. כשהנציג הגיע הביתה הציג את התמונה היפה תוכנית נהדרת שמתאימה במיוחד בשבילי וכנ"ל למשפחתי, בסנוף אינטרנט גלשת שילמת, לא גלשת לא שילמת. אך, במהלך החודש הראשון לאחר בדיקת מצב החשבון הופתעתי לגלות כי החשבון חורג מעבר לסכום התוכנית,בלמעלה ממאה שקלים, בשיחתי עם הנציג שהגיע הביתה הבטיח שיעדכן ושהעיניין יסודר,בבואי לבדוק את החשבון ניתן היה לראות כי ללא שינוי ובפנייתי לנציג בשנית בשאלה ענה :" שחררי אותי אני לא עובד רק בשבילכם..", בסוף החודש נאלצתי לשלם כ-900 ש"ח על שני מכשירים מחשבוני הפרטי( שאני חיילת טרייה שזה עתה השתחררה והתוכנית שהובטחה לי הינה 259 ש"ח ל-800 דק' ) וזה משום שנעשתה טעות אבל לצערי הרב לא ניתן לסדר זאת משום שהחיוב נשלח ועל כן עליי לשלם זאת ובחודש שלאחר מכן חשבוני יזוכה לא עזרו פניותיי בטענה שזה 3 משכורת צבאיות שלי ושזה עתה השתחררתי!!!נאלצתי לשלם תרתי משמע על טעות של החברה!!!!... חודש לאחר מכן הופתעתי לגלות כי לא גלשתי באינטרנט ושילמתי-ארבעת המכשירים, פנינו שוב לשירות וקיבלנו את התשובה:" היום כל אחד יום שמכשיר דור 3 מחוייב לאינטרנט.." הסברתי כי אני לא כל אחד לצערי ואין ידעתי זאת מה גם שהורי מבוגרים ואינם יודעים כלל לשלוח הודעה , אז אינטרנט????..שוב פניתי ושוב לא עזר עד ששלחתי מכתב למנכל החברה וחזרה אליי נציגה שהבטיחה שהיא מטפלת בעיניין, מחליפה לאבי את תוכניתו בכדי שתהיה זהה לשלי ומזכה אותנו לשנה על האינטרנט (לטענתם זוהי אי הבנה ועל כך קיבלנו את הזיכוי, אך לא מדובר באי הבנה מדובר בנציג שמה שעיניין אותו זה למכור!!! הסכם??היה , אנחנו חתומים, אך לא קיבלנו העתק שלו ואף לא קראנו מאחר וסמכנו על הנציג שלימדו אותו לומר את האמת, על אי קריאתו-פה אכן מדובר בטעות שלנו שממנה למדנו!!)..שבועיים לפני סגירת החשבון שוחחנו עם נציגה לראות שהפעם הכל עודכן כמתוכנן, וכמובן שלא!! התכונית של אבי והאינטרנט של שניים ממכשירים לא מועדכן,הבטיחה כי תעדכן ותחזור לאחר שבוע,לא חזרה ,אז חזרנו אנחנו.ושוב לא התוכנית ולא האינטרנט עודכנו מה גם שנסגרה החשבונית לא לפי התוכנית,זועמים ביקשנו לדבר עם הנציגה שאליה הגיע המכתב שהופנה למנכ"ל ושהבטיחה שהכל יסודר נאמר לנו שלא ניתן להפריע לה משום שהיא בבית וכשביקשנו שתחזור היא אלינו נאמר" כי לא בטוח שהיא תחזור כי היא כבר התעסקה בנושא" ושוב ההיסטוריה חוזרת אמרו כי יחייבו את החשבון ויזכו בחשבון הבא...
ולסיום מה שנותר לי לומר...מה אנחנו רוטשילד??? החיוביים החודשיים היחדים שלנו הם סובבים סביב אורנג' בלבד?..והאם אנחנו מוכנים בשנית לחיוב חשבונית וזיכוי בחודש הבא??...
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אחראית באגף קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת קצב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה