פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מכשיר יקר מאורנג'? אכלת אותה! נושא התלונה:
קלוס אוהד שם/כינוי:
‏יום שני ‏23 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: זלזול וחוסר התייחסות של שרות לקוחות אורנג'

מזה כשבועיים אני מנסה לקבל התייחסות עניינית לבעיה שיש לי עם מכשיר MIO שרכשתי דרך אורנג'.פניתי דרך אתר האינטרנט של אורנג' לשרות לקוחות, חזרו אלי משימור לקוחות וזרקו אותי לטיפול מחלקת DATA. אחרי שהתומכת שם השתכנעה שמכרו לי 2 מכשירי מיו יקרים ולא תקינים החזירה אותי לשימור לקוחות, שניפנפו אותי שוב. הרבה זמן לא נתקלתי בחברה עם תודעת שירות כל כך נמוכה, ואני עדיין ממתין שיצרו עימי קשר.

מצוורף המכתב שכתבתי לשרות הלקוחות:

שלום רב,
לפני מספר חודשים בודדים עברתי להיות לקוח של חברת אורנג'. עד למעבר היית לקוח עסקי בסלקום למעלה מעשר שנים.
כחלק מהמעבר לאורנג' קניתי 2 מכשירים משולבים מסוג MIO במחיר של 3600 שקלים כל אחד.. את המכשיר ראיתי בפרסום של אורנג' והמכשיר עצמו היה הטריגר למעבר העסק שלי לאורנג'.
מרגע קבלת המכשירים ופרסום המספרים שלהם כחלק מהעסק שלי התכוונתי לעבור בצורה מוחלטת לעבודה ברשת החדשה. עם זאת השימוש במכשיר ה – MIO הפך לבלתי נסבל מהרגע הראשון, ואנחנו מוצאים עצמנו ממשיכים להחזיק במכשירים סלולריים של סלקום בנוסף לאלו של אורנג'.
התקלות עם המכשירים החלו כבר ביום הראשון. בעת הרכישה נאמר לי כי נכון לאותו הרגע לא קיים פתרון דיבורית לרכש עבור המכשירים. כחלופה הוצע לי לבצע שימוש באזניית BLUETUTH. מיד לאחר קניית המכשירים רכשתי 2 דיבוריות BLUETUTH מסוגים שונים. נסיונות חוזרים ונשנים לקיים שיחת טלפון תקינה תוך שימוש באוזנייה האלחוטית העלו חרס. לאחר שהבנתי שככל הנראה מקור הבעיה אינו באוזניות האלחוטיות (מדובר על סוגים שונים) פניתי לאתר חברת MIO, ולאחר חיפוש מאסיבי בפורום החברה הבנתי כי הבעיה נגרמת מכך שעוצמת השמע במכשיר לא ניתנת להגברה בעת העבודה עם התקן אלחוטי. מדובר על באג ידוע ומתועד שבאתר הובטח שיטופל במסגרת גרסת התוכנה הבאה למכשיר.
פניתי לסניף אורנג' בגלילות וביקשתי לקבל הסבר לעניין. נאמר לי כי הבעיה ידועה ונציג השירות מולי התנצל שלא יידעו אותי טרם קניתי את המכשירים. כפתרון הציע לי לבטל את העסקה ולהחזיר את המכשירים. מכיוון שרציתי להישאר לקוח אורנג' ורציתי במכשירים ניסיתי להגיע לפתרון. כחלק מהפתרון ולאחר התייעצות עם נציג בכיר הציע לי נציג השירות לקבל טלפון קבוע באחד הרכבים. לטענתו אין ביכולתו לתת מענה דומה גם עבור המכשיר השני. כל הסבריי כי מדובר על שני מכשירים זהים וכי מכשיר קבוע ברכב אחד שקול לחצי פתרון לא הצליחו. רק לאחר פנייה כתובה לשירות הלקוחות של אורנג' חזר אלי נציג שירות לקוחות אחר והציע לי מכשיר 3100 עם דיבורית להתקנה ברכב. למרות מורת רוחי מהתנהלות הדברים בחרתי לקבל את הצעתו ולא לבטל את העסקה.
כעת לאחר סיום עניין הדיבורית חשבתי לתומי שסוף סוף אזכה להינות מהמכשירים החדשים שרכשתי, אך טעות היתה בידי.
להלן תיאור חלקי של התקלות הקבועות בשני המכשירים:
1. המכשיר נתקע מספר פעמים ביום ויש לבצע RESET.
2. בעת מענה לשיחה נכנסת יש DELAY של 3 שניות, עד שניתן לבצע שיחה.
3. בכמות לא מבוטלת של שיחות נכנסות, לחיצה על מקש SEND למענה משמיעה צפצוף תקלה והשיחה מתנתקת.
4. לא ניתן לדבר בעזרת הרמקול
5. לא ניתן לדבר בעזרת bluetuth
בנוסף, בעת שהוצע לי פתרון הטלפונים הקבועים ברכב לא יודעתי כי מאותו הרגע גם כשהמכשיר כבוי מי שמטלפן אלי שומע חיוג וחושב למעשה שאני זמין ולא עונה.מיותר לציין, אני מניח, כי מדובר על מצב בלתי נסבל המעמיד אותי במצבים לא נעימים מול לקוחותי.

אני לא יודע אם מדובר במכשיר רע מאוד טכנולוגית או במוצר לא בשל, אך מכשיר ה – MIO פשוט אינו עומד בדרישות הבסיסיות ביותר כטלפון סלולרי.

מאז קניית המכשיר פניתי פעמים רבות לסניף גלילות של אורנג' על מנת לבדוק האם הגיעה כבר גרסת התוכנה המיוחלת שתפתור את בעיות המכשיר. כמובן שבכל פעם אני נענה בשלילה ונאמר לי שעוד מעט תגיע גרסה חדשה.
לפני שבוע פניתי שוב לסניף גלילות וביקשתי להחזיר את המכשירים. תשובת נציגת השירות היתה שבחרתי לקנות מכשיר מורכב ולכן יש לו תופעות שאין במכשיר סלולרי רגיל. בנוסף רשמה הנציגה פניה לשימור לקוחות על מנת שיחזרו אלי. עד היום טרם פנה אלי נציג אורנג'.

אגב, תשובתה של נציגת השירות מגוחכת בעיני, ומשולה לאדם הקונה רכב יוקרה עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות אך נתקע עם הרכב מידי יום. האם גם סוכנות הרכב תטען שבגלל שבחר הלקוח ברכב משוכלל מידי הוא עלול להיתקע לפעמים?
את מכשירי ה-MIO שלי קניתי דרך אורנג' ותפקידם להיות בראש ובראשונה טלפון סלולארי תקין ואמין. כל שאר השיפורים והתכונות הם בגדר NICE TO HAVE….

נכון להיום, כפי שציינתי בהתחלה אני מחזיק במקביל למכשירים של אורנג' גם מספר מכשירים של סלקום. למרות רצוני להעביר את כל נפח הפעילות שלי לאורנג', אינני יכול לסמוך על מכשירי הMIO ואת רוב שיחותי אני מבצע מהסלקום.

אני מעוניין להישאר לקוח אורנג' למרות שיש בידי כל הסיבות להאמין שבאורנג' יש בעיה קשה של מתן שירות בסיסי ללקוח. החל ממכירת מכשיר סלולארי הסובל מתקלות ללא לידע את הלקוח, ממשיך במתן פתרון שטומן בחובו בעיות מהותיות אחרות ולבסוף ומסתיים בזה שחצי שנה אחרי שהצטרפתי לאורנג' אני עדיין לא מסוגל לדבר בצורה תקינה במכשירים.

לאור כל הבעיות הקיימות במכשירים שרכשתי אני מבקש שוב לבטל את רכישת מכשירי ה – MIO ולעבור להשתמש במכשירים אחרים ברשת.
אני בטוח שכחלק מהטיפול בפניה גם תבדקו את סכום חשבון האורנג' של העסק שלי מידי חודש ותגלו שמדובר בסכום לא מבוטל (וזאת כשאני עוד מחזיק במקביל מכשירים של סלקום). אין לי כוונה להמשיך ולבצע שימוש במשירי האורנג' שלי בתצורה הנוכחית.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזרת הכסף. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר קלוס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה