פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה שמסרבת להיפטר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז שרונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-9 חודשים רכשתי מכשיר מסוג מוטורולה v3x ברשת אורנג' וצערי הרב ישנם תקלות חוזרות ונשנות במכשיר ובתקופה האחרונהואחת לשבוע/שבועיים אני מוצאת את עצמי שורפת כמה שעות טובות במרכז השרות על מנת שינסולפתור לי את התקלה ובכל פעם אומרים לי ש"החליפו לך את הרמקול הפנימי והצלצלן" והתקלה סודרה ואכן כך יש שקט רגעי של כמה שעות ואז התקלה חוזרת לצערי הרב היום הייתי פעם נוספת במרכז השרות ושוב פעם הנציג האדיב בשם אוהד ניסה באמת לעזור ואפילו קיבל אישור של מנהל המרכז שרות שבפעם הבאה שתקלה חוזרת יחליפו לי את המכשיר. בכל אופן התקלה חזרה ואני צריכה עוד יום חופש כדי לשרוףבאורנג'...
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אנקלביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה