פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מחיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני זמן מה רכשתי ט.נייד לבני והתעניינתי באפשרות לרכישת כרטיס סים.
לפני היו שתי אפשרויות :
1) סלקום
2) אורנג'
בחרתי באפשרת השניה משום שהייתה יותר כדאית וזולה.
יצרתי קשר עם אורנג,' ונציג השירות היה חביב, ואף ואף שלח לי את הכרטיס הביתה. תוך שהוא מונה את היתרונות של המסלול שבו בחרתי, המסלול כרוך בתשלום קבוע של 10 ש,ח ו-42 אג' לכל היעדים.
עד כאן הכל טוב ויפה, ונשמע מבטיח עד כי שקלתי גם אני לעבור לאורנג', וגם להעביר את כל בני ביתי לחברה זו.
בעודי שמח וטוב לב על העסקה שביצעתי ונהנה ( אם אפשר לקרוא נהנה להוצאות טלפון) "מהדיל".
כעבור חודשיים של "הנאה" מתעריף מוסכם מודיעה לי חברת אורנג' באופן מפתיע על שינוי במחיר: הן של התשלום הקבוע, והן לתעריף דקת השיחה.
כמובן שדעתי לא הייתה נוחה מישנוי מפתיע זה, והתקשתי לנציג השירות כדי לשמוע על פשר ההרעה בתנאים, ומה גם שהדבר נעשה תוך פרק זמן כה קצר. נציג שירות הלקוחות לא ידע להסביר לי מה פשר שינוי התעריף.
ולשאלתי באם אני מצתרף למסלול זה היום, כלקוח חדש איזה תעריף עלי לשלם. השיב כי אשלם אותו סכום שבו אני הצתרפתי ללתוכנית. דהינו 10 שח' על המסלול, ו-42 אג' תעריף דקת שיחה, אז מדוע אתם היום דורשים ממני 12 שח' על מסלול, ו-44 אג' לדקת שיחה, הלה לא מצא תשובה סבירה לכך, והבטיח כי נציג בכיר באורנג' יחזור אלי כדי לטפל בעיניין.
כעבור מספר ימים חזרהו אלי מחברת אורנג' נציגה בכירה ממחלקת שימור לקוחות, ובפיה לא היו בשורות מרנינות היא טענה כי חברת אורנג' פועלת כחוק, "ואין מצב להחזיר את התעריף עליו נכנסתי" הסברתי לה שאין שינוי במחירים למצתרפים חדשים לאותה תוכנית, "נכון" היא השיבה "אבל החברה רשאית לשנות מחיר וזה חוקי" מכאן היא הציעה לעבור לתוכנית אחרת, או לשנות מסלולל, לשדרג מכשיר, וכן הלאה, הסברתי שאיני מעוניין בשידרוג או מעבר למסלול שונה, אני מבקש לעמוד בהסכם שבו נכנסתי
כספי סוג הנזק :
לעמוד בהסכם, כל עוד ההטבה שמורה גם ללקוחות חדשים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה