פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני כלקוח של אורנג ב8 שנים האחרונות נכנסתי לנקודת שירות שלהם , וביקשתי לשדרג מכשיר . הנציג הציע לי כמה וכמה מכשירים שאני אוכל להנות מהם לפי צרכיי, אך אני ביקשתי ממנו מכשיר מסוים שיענה לדרישות הספציפיות שלי . הוא שמע את מה שאני צריך במכשיר והביא לי מכשיר נוקיה 6680 ואמר לי שזה המכשיר הכי טוב מבחינתי שישמש אותי נאמנה . (אחת הדרישות שלי למכשיר הייתה סוללה חזקה שתחזיק לי לפחות יום היות ואני מדבר המון )
הוא הביא לי את המכשיר ואיחל לי "תתחדש" כמובן אחרי שהכתיב לי .. תחתום לי רק על ועל זה ועל זה ועל זה. עם המכשיר הכי טוב כיום מבחינתי ומבחינת החברה!
כעבור פחות משבוע שהמכשיר לא היה כפי שתיאר והסוללה לא החזיקה כמו שהוא טען , חזרתי לנקודת שירות ואמרתי לנציג שהסוללה לא מספיק חזקה עבורי ועוד כמה בעיות שבגללם לא הייתי שבע רצון מהמכשיר.
הנציג הסתכל עלי במבט של "הנה עוד לקוח שיאכל קש מאתנו " אמר לי , תשמע אם המכשיר לא מוצא חן בעיניך בשמחה נחליף לך אותו אבל כל זה יחשב כשדרוג ותאלצ לשלם עוד כסף עבור מכשיר אחר,אני ביקשתי ממנו בסה"ך את המכשיר הישן שלי , מתוך מחשבה שעד 14 יום אוכל לבטל את העסקה , אך כלו לא עזר ולא הסכימו להתחשב בי ! הדבר היחיד שהוא הסכיחם לבוא לקראתי זה להוזיל לי קצת במחיר של סוללה חדשה שאני ארכוש , והיא תעמוד לי לגיבוי .
שנה וחצי הייתי עם המכשיר וכל תקופה קצרה הייתי מבלה יום בנקודת שירות על תקלות נשנות וחוזרות , וכל פעם מרחו אותי שזה המכשיר , והוא נורא מתקדם ולכן הוא מידי פעם נדפק.
לפני כחצי שנה המכשיר היה נכבה לי באמצע שיחה, לפתע קופא, ולא מגיב.
נכנסתי לנקודת שירות וטענו שוב, שהמכשיר נורא מתקדם ולכן הוא עושה בעיות כאלו , הכניסו לי אותו למעבדה ושהוציאו לי אותו , מצאתי את המכשיר ללא הנתונים שהיו לי עליו (כ600 אנשי קשר שהיו לי עליו נמחקו ) הדבר היחיד שקיבלתי מהנציגת שירות הוא התנצלות!
לא היה באפשרותי לעשות כלום בנידון כי את הנעשה אין להשיב.
כעבור חודש שוב התקלה חזרה על עצמה , ושוב נכנסתי לנקודת שירות ,הנציגה אמרה לי "זה מכשיר מתקדם ולכן הבעיות האלה " היא אמרה שהיא תאלצ להכניס את המכשיר למעבדה , אז ביקשתי ממנה לדאוג שלא ימחקו שום נתונים כי כבר נמחקו לי בעבר, היא לקחה על עצמה שלא ימחקו נתונים חשובים פרט אולי לתמונות וכדומה, אני התעקשתי על זה שוב ושוב , והיא 3 פעמים אמרה לי שאין לי מה לדאוג ולא יקרה למכשיר כלום .
לאחר שעה (זמן המתנה סביר מבחינתם למכשיר) היא נותנת לי את המכשיר ושוב אני רואה שמחקו לי את כל הנתונים (כ200 אנשי קשר והדודעות שמורות ) והנציגה עמדה מולי ושוב מה שקיבלתי ממנה זה התנצלות !
מבחינתי זה כבר היה זלזול , ויצאתי משם התקשתי לשירות לקוחות שלהם וביקשתי שיסחמו לי שיחות יוצאות היות ואני לא מוכן לממן אותם יותר לאחר הנזק שנעשה לי, הם חזרו אלי והציאו הצעות לא ממש אטרקטיביות מבחינתי,ולא הבינו למה אני לא קופצ על ההצעות שלהם !
המכשיר היה חסום לתקופה , ולאחר חודשיים שוב המכשיר נדפק (אותה הבעיה כל הזמן ) נכנסתי שוב לנקודה, ושוב בדקו את המכשיר במעבדה, ושהוציאו אותו , כמה מפתיע שוב הוציאו מכשיר חדש ללא שום נתונים שהיו לי עליו . אך הפעם הבטיחו לי שזה לא יקרה שוב כי החליפו לי מכשיר .
לאחר פחות משבוע אותה בעיה חזרה, נכנסתי לנקודה , ואמרו לי שהם לא יודעים מה יהיה יצטרכו לבדוק במעבדה , לא נתתי אישור לכלום פחדתי שוב לאבד נתונים, אמרו לי תגבה את המכשיר בבית. ביקשתי שיגבו בנקודת שירות, אמרו לי שמבחינה פיזית אין להם אפשרות.
ניסיתי לגבות את המכשיר בבית,אך לא עלה בידי, התקשרתי למוקד שלהם , ונציג שלהם ניסה לעזור לי לגבות אותו, אך ללא הצלחה .
הנציג אמר לי שאני אחזור לנקודה ושם יגבו לי את המכשיר, אמרתי לו שנאמר לי שם שמבחינה פיזית זה לא אפשרי בנקודה, הוא ענה לי , שבעיקרון לא אוהבים לעשות את זה בנקודת שירות , אבל לקוח שלא מצליח לבד בבית עם תמיכה בטלפון מנציג, יעשו לו את זה בנקודה והוא רשם לי מספר הפניה .
חזרתי לנקודה והבאתי למנהל שם את המספר הפניה, הוא ניגש למחשב והסתכל על הפניה, ומיד התחיל לקלל את הנציג מהטלפון, ואמר לי שהוא מבלבל את השכל , ואין לו מושג באורנג ובחברה, והוא ידאג לפטר אותו באותו היום, במילים אחרות טרטרו אותי הלוך ושוב לחינם,
תכלס, הכניסו לי שוב את המכשיר למעבדה ושוב הוציאו אותו בלי הנתונים שהיו לי עליו, ואמרו לי שזהו, הפעם באמת טיפלו לי במכשיר,
אותי זה לא שכנע ואפילו נורא הכעיס, ולכן נתתי לנציג שטיפל בי את המכשיר שלי , ואמרתי לו שאין לי עניין במכשיר שלהם יותר, ואם יהיה להם משהו יותר משכנע לומר לי , שיצרו קשר במספר אחר.
אשמח אם תוכלו לעזור בנידון
בתודה
אריה מסר
נ.ב.
במידה ותנסו להשיג אותי , אפשר ליצור איתי קשר במספר בזק שנכתב פה, היות והסלולארי שלי יושב בנקודת שירות , ואין לי כרגע מכשיר חלופי.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אחראית באגף קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר מסר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה