פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה לא מכירה בנזק שנגרם וטוענת שמכשיר נוזק על יד י נושא התלונה:
פלק גיל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏08 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עיסקי בחברת אורנג ברשותי מכשיר כף יד שהוא גם סלולרי למכשיר היה בעיה של סינכרון למחשב הביתי כתוצאה מבעיה של המכשיר שלחתי אותו לחברה עם דף מסביב למכשיר שלא לגעת באינפרמציה במידה ולא ניתן לגבות את המידע להחזיר את המכשיר ללקוח יש לציין שדרך מכשיר זה נהלתי חלק ניכר מעסק חברת אורנג שרפה את המכשיר וטענה מראש לאחר שבוע ימים שהנזק הוא בלתי הפיך וכל האשמה נפלה עלי כאילו אני גרמתי לנזק זה למרות שהיה בעיה קטנה יחסית והיה ניתן לגבות את החומר בוודאות יש לציין שהמכשיר יצא ממני אל שליח שמכשיר דולק תקין עם בעיות של סינכרון ומכתב מסביב למכשיר כמו כן נוצר קשר אם נציג החברה יום לפני והסברה לו הבעיה כלל נסיון לסנכרן את המכשיר למחשב
יש להסיף כי ניסינו לסנכרן את המכשיר לכמה מחשבים שונים
הבעיה העקרית היא הכוחניות שהחברה נוקטת כלפי ודרשו ממני לשלם על בעיה שלא הייתה קיימת ולאחר משא ומתן המכשיר חזר אלי שהוא מכשיר מאופס ואחר לגמרי לאחר שיחות של כמה ימים עדין החברה לא מכירה בנזק שגנרם וטוענת שמכשיר נוזק על ידי והוא הגיע לחברה ללא רוח חיים אני שוב ושוב טענתי שהוא היה תקין ועובד אבל
אם בעיה של כפתור במכשיר
החברה גרמה השבתה של המכשיר ולא מכונה להודות שהיא גרמה לנזק למרות שאני הצלחתי לגבות חלק מחומר של המכשיר שיצא תקין ממני הסיבה שלא יכולתי לגבות את החומר זה הבדל גירסות של המכשירים ולא נראה עברית במכשיר הישן יותר אשמח לקבל מכם עזרה בנושא

לא מדובר רק במספרי טלפון אלא גם ברשימת חובות של לקוחות
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר פלק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה