פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שום קשר בין ההבטחות הטלפוניות לחויב בפועל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ישבתי 20 דקות עם נציגה טלפונית שהבטיחה לי הרים וגבעות על מבצע שדרוג.
אורנג ידועה כחברה לא אמינה (ראו את מספר הפניות העצום כאן של אנשים שטוענים אותו הדבר), ולכן ליתר בטחון הקלטתי את השיחה.
בין היתר וידאתי מול הנציגה 10 פעמים שאין שום שינוי בתוכנית אלא רק שדרוג של המכשיר.
כשהגעתי לתחנת שירות הגישו לי לחתימה טפסים הכוללים תשלום נוסף עבור שירות אותו אינני צריך בסכום של 25 ש"ח לחודש למכשיר. כל נסיונותי לטעון שהובטח לי שהחבילות שלנו ישארו ללא שינוי נענו בקיר אטום.
בזבזתי זמן יקר, דלק ועצבים כדי להגיע לתחנה ולראות שאין שום קשר בין מה שהבטיחו לי לבין המציאות.
כיבוד ההבטחה הטלפונית או פיצוי כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר דוד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה