פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג'-מתעקשים לא לבטל עסקה ללקוח עסקי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני עצמאי,הגיע אליי נציג מכירות של אורנג' ומכר לי מכשירים מתקדים, אך הטעה אותי בקשר לתכונות המכשיר. כמו למשל הוסבר לי שיש GPS ואפשר להתקין דיבורית. לאחר זמן קצר הבנתי ש"דחפו" לי את המכשיר והוא לא באמת כזה טוב כמו שהבטיחו לי. אז התקשרתי לבטל את העסקה, אך נאמר לי שאי אפשר לבטל את העסקה, כי החוק של 14 יום הוא רק ללקוחות פרטיים!!!! קיבלתי שירות גרוע, הטעתי, דיברתי עם הרבה אנשים, יצאה לי הנשמה!!! הם לא רוצים לבטל עסקה!!! הם אמרו שהפתרון הסופי הוא לבטל עסקה, אבל אני חייב לבטל 4000 שקל!!!!!
עלבון סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר גן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה