פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוקיה 6280 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אקדים לומר שאני לקוח אורנג' כבר הרבה שנים וזו הפעם הראשונה שיש לי איזו שהיא תלונה.

ברשותי מכשיר נוקיה 6280 כבר כשנה שמיום קנייתו עושה בעיות, המכשיר כבה על דעת עצמו ומתריע על סוללה ריקה ומכבה עצמו למרות שהסוללה חצי מלאה או אפילו מלאה.
הכיבוי העצמי נעשה גם באמצע השיחה וגם כשהמכשיר בכיס עם מקשים נעולים.
בחודשים האחרונים הייתי במרכזי שירות הלקוחות שלוש פעמים.
לקראת הפעם הרביעית החלטתי להתקשר קודם למוקד השירות שם נאמר לי שישנה בעיה ידועה עם הדגם הספציפי הנ'ל, וכדאי לי לגשת למרכז שירות שם כמעט בטוח שיחליפו לי את המכשיר.
המכשיר עבר בפעמים הקודמות כל מיני עדכוני גרסאות והחלפת מקשים קדמיים ועוד סיפורים והבעיה חוזרת.
ניגשתי למרכז השירות שליד היכל נוקיה בתל אביב ושם לאחר המתנה ארוכה סיפרו לי סיפור שונה, שכרטיס הSIM היה תקול וגם הבטריה.
שאלתי למה לא החליפו לי את המכשיר (לאחר שדיברתי עם מרכז השירות יצא לדבר עם חבר שקנה את המכשיר והסתבר שהחליפו לו ל 6288) אז אמרה לי האחראית שמחליפים מכשירים רק לאחר ארבעה ביקורים במרכזי שירות.
עשיתי חיפוש ברחבי הרשת ומתברר שהמכשיר אכן בעייתי מבחינה חומרתית וברוב המדינות המתוקנת יש מין RECALL סמוי.

אני די מיואש
המכשיר הבעייתי גוזל ממני זמן רב ותסכול מגילוי שהוא לא פעל חצי יום ואנשים חושבים שבלעה אותי האדמה ו"למה אתה לא עונה? אתה מסנן אותי?" לך תסביר שסך הכל לא היית במרכז השירות של אורנג'' מספיק פעמים כדי שיחליפו לך את המכשיר הארור.....!!!!!

מה עושים?

עלבון סוג הנזק :
החלפת המכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר יעקובי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה