פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וחוסר הערכה לזמן היקר של הלקוחות. נושא התלונה:
ביבי ניקולה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שידרגתי את המכשיר שלי לפני כ- 4 חודשים. המכשיר הינו סוני אריקסון K800 מכשיר מאוד משוכלל ויקר. המכשיר סובל מבעיות חוזרות ונשנות. הייתי פעם אחת במרכז שירות ותיקנו לי את המכשיר, לאחר זמן קצר הגעתי שוב למרכז שירות בעקבות חוסר קליטה במכשיר ניתוקי שיחות ושיחות וידאו מוקפאות. תקלות שעולות לי הרבה כסף כי במסגרת עבודתי אני נושא ונותן עם דרגים מאוד גבוהים בארגונים גדולים ותקלות אלה עולות לי ........ במסגרת התיקון הזה מחקו לי את כל המכשיר ע"י פעולת צריבת תוכנה מה שגרם לי עוגמת נפש גדולה כי נאלצתי לשחזר את הנתונים שהיו בטלפון נמחקו. (הגדרות למינהן, קבוצות מתקשרים, העדפות תצורה וסוגי צלצולים. כמו כן חלק גדול מהזכרונות בטלפון לא גובה). אתמול כעבור חודש מהתיקון הקודם המצב של הטלפון רק החמיר, הוא מאבד קליטה לפרקי זמן ארוכים מה שאומר שאני לא זמין ללקוחות שלי, שיחות מתנתקות אין באפשרותי לבצע שיחות ועידה כי כשאני מנסה הטלפון מנתק את השיחה מה שמעמיד אותי במצב לא נעים מול הלקוחות. הכנסתי אותו לתיקון ובקשתי במפורש לא לצרוב את המכשיר שוב אלא לטפל בבעיה.(לא ייתכן שהם לא עולים על הבעיה ואני אסבול ממחיקת מכשיר בפעם השניה) ישראל מנהל המרכז אמר לי שלא ניתן לבדוק את המכשיר אלא אם אני חותם שאני מראש מסכים למחיקת המכשיר מה שנראה לי מופרך. הצעתי לו שאם פתרון של מחיקת הטלפון לא עזר בפעם הראשונה אז שייחליפו לי הטלפון בחדש על מנת שבעיות אילו לא תחזורנה. בסופו של עיניין בזבזתי שעה וחצי מזמני לא בדקו את המכשיר ולא נתנו לי שירות.... פניתי לשירות לקוחות ובקשתי שיחליפו לי את המכשיר דיברתינציגה בשם יעל שהצדיקה אותי בכול הקשור לתקלות ואמרה לי בנימוס שאני חייב לחזור למרכז שירות ולאפשר להם למחוק לי את הטלפון. מאחר שהיא לא עזרה לי אז היא אמרה שהיא בודקת עוד משהוא וחוזרת אליי, במקומה חזרה אליי נציגה בשם רונית והיא חזרה אחד לאחד על הדברים של יעל ואז אמרה לי שייחזרו אלי ממחלקת קשרי לקוחות .! ואז חזרה אלי כרמית שטענה שהיא מנהלת במחלקת קשרי לקוחות ובאופן מפתיע היא הייתה הכי פחות סבלנית וממש הצליחה לעצבן אותי כי היא חזרה על אותם דברים שוב וכששאלתי למה היא התקשרה היא אמרה שהיא רצתה להבין ממני מה הבעיה . אני מעביר את המכתב הזה גם למנכ"ל אוראנג' והפתרון היחיד מבחינתי הינו החלפת המכשיר במכשיר חדש .
אני לקוח של חברת אוראנג' 82 חודשים שזה כמעט שבע שנים. במידה והטלפון לא יוחלף אני מתכוון לנתק את שלושת הקוים שברשותי 054-3053000 054-6664646 0546805805 חבל לי מאוד שלאחר כל כך הרבה זמן זה הרושם שישאר לי על חברת אוראנג' ואני אהפוך משגריר מצויין של החברה לשגריר רע מאוד.
עלבון בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החלפת המכשיר למכשיר חדש כי פתרון צריבה לא עזר... פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ביבי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה