פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר"ח עמל 8 תעשית אפק ת"ד 435 ראש העין 48103 כתובת:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אורנג' העלתה את מחיר חבילת גלישה סלולרית במכשיר אחד ואת התשלום הקבוע בשני מכשירם נוספים וזאת למרות ש-36 החודשים עדיין לא היסתיימו מבחינתי אורנג' מפרה חוזה חד צדדי
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו של מר קהלני. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה