פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון שמסרבים לתקן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ככה, יש לי מכשיר מדגם מוטורולה E398 וכבר כמעט שנתיים שאני מסביר לנציגים שהמכשיר שלי לקויי אבל הם בשלהם כל הזמן "מחליפים אותו" או "משפצים אותו" לכן או לכן, הטלפון תמיד ממשיך להיות דפוק.
הטלפון יכול להיות בהטענה כל הלילה ובבוקר לא תיהיה לו סוללה, הוא כל הזמן מתנתק ואין קליטה ועד שכבר מדברים אחרי כמה דקות הוא מתנתק מעצמו. המסך נעלם וחוזר על דעת עצמו.
חשוב לציין ששלימתי את מלוא הכסף על המכשיר עכשיו מה חברת אורנג' מציע לי?? כמובן .... או לשדרג ולשלם את על מכשיר חדש או לחילופין אני יכול להשאיר את המכשיר שלי ולרכוש אחד חדש. ממש נחמדים, מקסימים.
מה שהכי מצחיק שבחברה יודעים שהמכשיר מהדגם שלי הוא דפוק וגרוע ויש לו מיליון בעיות ועדין לא עושים כלום ונותנים להישאר עם מכשיר דפוק.
מה שעוד נורא נורא חשוב לציין זה שרק לאחרונה הבאתי לחברת אורנג שלושה לקוחות חדשים.
הטלפון של חברתי כל הזמן נדפק, פעם השמע שלו דפוק, פעם צריך לעשות עדכון גירסה ולא מצליחים היום היא לא מצליחה להוציא שיחות מקש הSEND לא עובד.
אנחנו לא מוכנים בשום פנים ואופן לשלם עוד כסף על מכשירים ששולמו במלואם, זו חוצפה שלא ניראתה כדוגמתה. המכשירים לא תקינים מה עושים קונים חדשים??? זה לא עסק כל הזמן להחליף מכשירים ולשלם עבורם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשירים לדגמים אחרים או תיקונם אחת ולתמיד פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה מיוזמתה אל מוקד שירות הלקוחות ובשיחה עם נציגת השירות, ניתן מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת כהן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה