פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה שהיא המשך לתלונה מה 20/06/2007 10:48 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהבטיחה לי הנציגה שאני סוףסוף יכול ללכת לקבל מכשיר תקין שבדוק הוא תקין, אבל שומרים לי אותו עד יום ראשון (מיום רביעי) אמרתי סבבה אבל אני חייל ואני לא יכול להגיע לשם כי אני בצבא עד יום ראשון, היא אמרה לי:"אז לפני שאתה הולך תעשה אלינו טלפון ונבדוק לך אם יש טלפון תקין ואז תלך".
אז התקשרתי וביקשתי את הנציגה שדיברה איתי אמרו לי שאי אפשר עכשיו היא תחזור אליך ב24 שעות הקרובות ועברו להם שבועיים ואני לא קיבלתי טלפון, אז מתוך יאוש הלכתי שוב בחברה להחליף את הבורד של המכשיר ואז אמרו לי שהם יחליפו לי ושאלתי אותה אם הוא תקין בדוק היא אמרה לי כן תקין בדוק והחליפה לי אותו ואת הכרטיס ואת הכל.
לאחר מכן חבר התקשר אלי ואיך שהוא התקשר היו רעשים ברמקול ונכבה וככה איזה שלוש פעמים ושוב מדי פעם בעיות בקליטה ואז המסך נכבה ונדלק ושוב רק בעיות אבל אי אפשר להחליף אותו כי זה V3X וכבר לא מוכרים אותו וזה פלא רק עם בעיות כל מי שאני מכיר עם פאלא הזה יש לו בעיות אז כל פעם נותנים לי פאלא אחר עם בעיות שונות ומגוונות די נמאס כבר זה לא שירות ברמה שלא הכרתי הפקידים שלכם אטומים וחסרי יכולת הם לא יכולים לעשות כלום וגם לא המנהלים אלא רק לחרטט אותך ולסבן כמה אפשר לטרטר אנשים ואני גם חייל אין לי את כל הזמן שבעולם.
כספי וזמן סוג הנזק :
אני רוצה פאלא אחר לא לרוץ לתיקונים כל הזמן או שתוציאו אותי מהחברה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר חוברה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה