פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר (הנובעת לדעתי מפגם במכשיר) נושא התלונה:
אזולאי עמי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי, לפני כשנה וחצי, מכשיר נוקיה 3100,בחודש אפריל לא הייתה קליטה, חשבתי שזו בעייה זמנית. ומבדיקה שערכתי מסתבר שהאנטנה הפנימית התקלקה ולא ניתן לקלוט, מאז המכשיר מושבת (כיום אני משתמש במכשיר ישן מאוש ששאלתי מאחי), יש לציין שהבעייה הזו לא הייתה רק אצלי, אלא לפחות בעוד שלושה מכשירים של אנשים בסביב ה הקרובה שלי. יש לציין שהתקנתי גם דיבורית בעלות של 600 ש"ח שכמובן מושבתת היום (וגם הספקתי לקבל דו"ח על דיבורית שעלה לי 500 ש"ח)
האם כאשר לקוח קונה מכשיר חדש ומתחייב ל-3 שנים, האם הוא לא לקבל שקט ל-3 שנים מתקלות שלא נובעות מזדון?
לדעתי צריך לבדוק מדגמית כמה מכשירים מסוג זה קרתה להם אותה תקלה?
עלות התיקון היא 300 ש"ח (זהו מחיר של מכשיר חדש)?

עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון חינם של המכשיר (כדי שאוכל לדבר בדיורית) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אזולאי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה