פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסרבים לקחת אחריות על מכשיר נוקיה N73 שלא עונה להבטחות היצרן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ שלום רב,

1. בתאריך 9.10.2006 רכשתי בחברת אורנג' מכשיר מסוג נוקיה דגם N73.

2. מאז ועד היום ביקרתי 3 פעמים במוקדי השירות של אורנג' עם אותן בעיות חוזרות ונשנות של ניתוקי שיחה בעיקר, ובעיות נוספות אחרות כגון קפיאת המכשיר, ביצוע RESTART באופן פתאומי ועוד.

3. בביקורי האחרון לפני כ- חודש במרכז השירות בל אורנג, בבילו סנטר ברחובות, הובטח לי כי שלל הבעיות מהן סבל המכשיר שברשותי תפתרנה לאחר עדכון גרסת התוכנה שלו. מאחר וכל מטרתי היא להנות מהמכשיר שרכשתי במיטב כספי, ובעיקר להיות מסוגל להשתמש בו למטרתו הראשונית והבסיסית שהיא - ביצוע שיחת טלפון רגילה, הסכמתי לתת הזדמנות ולבחון את הטלפון בפעם השלישית לתקופת זמן על מנת להווכך האם אכן נפתרו הבעיות.

4. אני פונה אליכם היום אם כן לאחר שאפשרתי את תקופת הזמן האמורה בעוד הבעייה של ניתוקי שיחות קיימת מדי יום ביומו, כאשר כל שנותר לי הוא לדרוש אחת משתי האפשרויות: החזר כספי מלא וביטול העסקה עמכם, או זיכוי מלא על התשלומים שבוצעו בתמורה לרכישת מכשיר אחר והמשך ההתקשרות עמכם.

5. ידוע לי כי כיום נציגי חברת אורנ'ג מחתימים לקוחות חדשים אשר רוכשים את המכשיר הזה ומכשירים אחרים על מסמך בו הם מודעים לבעיות של ניתוקים וכד' במכשירי דור 3. כמו כן ידוע לי כי אני לא הוחתמתי על מסמך כזה ולא הוזהרתי מהתכנותן של בעיות מסוג זה בטלפון אותו רכשתי במיטב כספי.

6. אי יכולתו של המכשיר לספק שירותים בסיסיים של שיחה רצופה ללא ניתוקים מהווה הפרה בוטה וברורה של הסכם הקנייה והשירות של חברת אורנג' עימי כלקוח ואשר נחתם בעת הקנייה. לכן, אין לי מלבד הזכות לדרוש כי תעמדו בהתחייבויותיכם ותשאו באחריות על כל המשתמע מכך.

7. בתאריך 7/8/07 חזרה אלי נציגת שירות בשם אורית בתגובה לפנייתי בנושא זה. בשיחה נסתה אורית לברר מה הבעיות והתקלות שיש במכשיר וזאת למרות שמכתב התלונה וכמו כן פניותי האחרות לשרות הלקוחות בעבר עמדו לנגד עניה ובכך למעשה הצהירה (גם באופן מילולי בהמשך השיחה) כי אורנג' לא רואה ברצף התקלות ומשכן כמשהו חריג המצריך פתרון הוגן כפי שאני מבקש.

8. מאז אותה שיחה בה הובהר לאורנג' כי אין בכוונתי לוותר לא התקבלה כל תגובה אחרת בנסיון לפתרון הבעייה.
9. לכן - הנני פונה באמצעותכם בבקשה להשיב לי את כספי בעבור המכשיר אשר לא עומד בהבטחות היצרן ואו לאפשר לי להחליפו במכשיר מסוג אחר באותה רמה ולזכותי בעבור התשלומים שכבר ביצעתי. ברצוני להבהיר לחברת אורנג', כי לא אהסס לפנות לבית המשפט ובמקביל לאמצעי פרסום נוספים ולדרוש את ההחזר המלא על המכשיר ואין לי ספק כי אם אעשה כן הצדק יעמוד לזכותי.

בתודה,

פאר עדי
054-2333969
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר למכשיר אחר באותה רמה והכרה בתשלומים שבוצעו בעבור מכשיר אחר או ביטול עסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר פאר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה