פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה לתלונות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל, יש לציין שהשרות של חברת אורנג' לדעתי הוא מעולה!!! כעת להערה שלי לחברה: כיצד ייתכן שיש מענה ל ארבעת התלונות לחברה "לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל העדר מספר Orange או מספר טלפון אחר להתקשרות. נשמח לעמוד לשירותו. " כאשר התלונות אינן שוות?
לתת מענה לתלונות ביותר רצינות. הרי זה קטן עליכם!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אלטר, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה