פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחה שלא כל כך חשובה לאורנג' נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וולפסון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

כל הסיפור מתחיל מלפני שלושה שבועות.
ניגשתי לנקודת השרות על מנת לתקן את שני המכשירים שבידי. (הפלאפון תמיד נכבה).
נציג בשם אמיר (וולפסון) שכנע אותי לשדרג את הפלאפונים ל-סוני אריקסון z610i.
לאחר שהחלטתי שאני משדרגת, אמיר הציע לי מספר זיכויים לשני המכשירים:
1.זיכוי על המכשיר, 10 שקלים במידה ואני מדברת ב-100 ₪ ו-15 שקלים ובמידה ומעל 200.
2. זיכוי ע"ס 25 שקלים למשך שנה ללא תנאי כלשהו.
3. בפלאפון הקודם היה לי זיכוי של 50 בתנאי שאני מדברת ב-200. שאלתי אותו במפורש האם זה מתבטל.. נאמר לי שלא. (בפלא 0542027025)
כמה ימים לאחר מכן אני מתקשרת ומגלה ששום דבר לא זוכה, ואת כל מה שהוא הבטיח לא ניתן לקיים.
זיכו בסופו של דבר רק מכשיר אחד (כאשר מדבר מעל 200 ₪ יקבל זיכוי נוסף של 25 שקלים).

עד פה עברתי עינויים...

השבוע הפילו לי את הפלאפון למים (פלאפון שנרכש רק לפני שלושה שבועות). הפלאפון עובד, מקבל שיחות, ניתן להוציא שיחת, המסך מבחוץ נדלק, אך המסך מבפנים כנראה נשרף.
ניגשתי לנקודת השרות על מנת לתקן את המסך, נמסר לי שלא ניתן לתקן את המכשיר ועליי לקנות מכשיר חדש (ע"ס 299 שקלים, כאילו היה לי ביטוח).
כמובן שלא הסכמתי (זהו פלאפון חדש שרק תשלום אחד ירד ).

פניתי למוקד השרות דיברתי עם מנהל בשם עדי, ואחריו דיברתי עם מנהל בשם זיו.
עם זיו הייתה לי שיחה במשך חצי שעה ודבר אחד הבנתי מהשיחה... שכנראה אני לקוחה לא חשובה (הרי בידי יש רק ארבעה מספרי טלפון: 054-2027425, 0542027025, 054-3160022,054-6279518 שמשולמים ע"י אותו מספר כרטיס אשראי (שהוא בעצם שלי)... (שתיים כתובים על שמי: אורלי רוזנפלד, ושתיים על בעלי לעתיד: אבי גורי).

סה"כ 4 פלאפונים המשולמים דרכי, המכניסים סכום של 1000 שקלים בערך בחודש לאורנג'.

אך מזיו נאמר לי שהסכום הנ"ל אינו מספיק על מנת לקבל מכשיר חדש בחינם. (נאמר קצת בצורה אחרת, אך זה מה משמע). נאמר לי שזה שיקול דעתו, שיש באפשרות לתת מכשיר חדש בחינם, אך על פי שיקול דעתו לא מעוניין לתת.

כנראה שאני לא לקוחה טובה של אורנג' ואולי אני צריכה לעבור לחברה אחרת... וזה ממש לא בעיה.

אז אנא מכם, אשרו לי החלפת המכשיר למכשיר חדש ללא עלות נוספת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר, למכשיר חדש ללא עלות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת רוזנפלד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה