פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור שיחות שלא בוצעו (סים נגנב) נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי לקוחות באורנג' 3 שנים. יש לנו כמה מכשירים וגם מכשיר באוטו.
עד היום חשבונות שהינו מקבלים היו בממוצע 600 ש"ח/' והתברר שכרטיס סים שלנו מהמכשיר באוטו נגנב. המספר נחסם וקבלנו חשבון 2300 ש"ח!!!!
מרוב תמימותי חשבתי שאורנג' יעמוד מאחורנו וידרשו תשלום הוגן.כרגע טלפונים מנותקים, מוכנים לפרוס לתשלומים של 12 חודשים. הם אפילו באצמם אמרו שסים נמצא איפה שהוא ברשות הפלסטינית והם מודעים שסים נגנב.
דבר יחיד שהם עןשים זה שהם מציקים שישלנו חוב לשלם, חוב שלא עשינו.
אני עדיין בשוק וחסרת נסיון במקרים כאלה.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה