פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שקיפות ללקוח בפירוט שיחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2007 הצטרפתי לתוכנית החדשה שהציעה אורנג (התוכנית שהוצעה בפרסומת). 49 אג' לדקה תעריף אחיד לכל היעדים.
אני לקחתי את התוכנית של : 49 אג' לדק' עד 150 דקות. מעבר לכך החל מהדקה ה-151 התעריף הוא : 69 אג'.
בפירוט השיחות באתר האינטרנט אין מידע מלא עבור כל שיחה דבר שהיה תקין בתוכניות האחרות בהן הייתי שייך בעבר.
בפירוט השיחות מופיע התאריך, שעת השיחה, ומשך השיחה, אך לא מופיע תעריף לדקה וסה"כ החיוב עבור כל שיחה.
דבר זה יוצר חוסר שקיפות, דבר זה מנוגד לחוק, ועל חברת אורנג לתקן את הטעות בהקדם.
היו לי מספר שיחות עם נציגי חברת אורנג והם לא הכחישו שאני צודק ,אך אין לדבריהם אין כרגע מה לעשות ואין להם אפשרות להציג לי את פירוט השיחות המלא כפי שהיה נהוג בתוכניות האחרות להן הייתי שייך.
אני חושב שיש לעלות את הנושא על סדר היום כי זו הונאה של חברת אורנג' ,גם אם זו תקלה טכנית
מהשיחות שלי איתם הם לא ניסו להגיד שזו לא טעות, אך לא נתנו פתרון הולם.
זו עוד אחת הדרכים של חברת סלולר לסרבל את החשבון החודשי.
החוק מחייב להנפיק פירוט שיחות מלא כולל תעריף לדקה וסה"כ חיוב לכל שיחה, גם אם אני נמצא לדבריהם בתעריף משתנה.
יש לציין, שהתעריף שלי משתנה רק אחרי 150 דקות ולא כל שיחה. לא היתה בעייה בתוכניות הקודמות שהייתי שייך אליהן ולכן אין שום סיבה שגם בתוכנית זו תהיה בעייה כפי שציינתי.
אני מבקש פיצוי הולם על חוסר השקיפות שמגיעה לי כצרכן של חברת הסלולר.

חברת אורנג לא נתנה לי פתרון קונקרטי, אלא לעבור תוכנית מבלי להקנס על חודשי ההתייבות שיש לי בתוכנית בה נרשמתי.
אני מבקש פיצוי וגם תיקון הליקוי בפירוט השיחות.
כמו כן יש להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי, בכתבה באתר NRG.
בברכה ש
דורי אלי (אלעזר)
חוסר שקיפות סוג הנזק :
תיקון תוכנת הBILLING של חברת ORANGE. ופיצוי על חוסר השקיפות. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ובשיחה עימה העלה את משובו. הנושא הועבר לידיעת הגורמים המתאימים בחברתנו. אנו מודים למר דורי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה