פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילת כספים ושירות גרוע נושא התלונה:
אלייב צפניה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני צפניה אלייב מספר סלולארי באורנג' 054-4363029.
הגעתי עם אשתי לנקודת השירות של אורנג' באשקלון לפני כשנה. רצינו לשדרג 2 מכשירים ולקנות שני מכשירים, ביחד היו אמורים להיות 4 מכשירים. בנקודת השירות מילאו לנו טפסים והחתימו אותנו, לא החלטנו איזה טלפונים אנו מעוניינים, אמרו לנו תגיעו בעוד כמה לאחר שתחליטו. הגענו לאחר יומיים, אמרנו להם בנקודה שהחלטנו רק לשדרג את שני המכשירים הקיימים. קיבלנו שני מכשירים חדשים במקום הישנים שהחזרנו. מאז חייבו אותנו על 4 קווים,
לאחר כמה זמן שמנו לב לפרט הזה שמחייבים אותנו סתם התקשרנו ושאלנו אותם וענו לנו שמיד יזכו אותנו ולא זיכו, וכך כמה פעמים.
לפני שבוע הגענו לסניף אורנג' באשקלון פנינו ואמרנו להם שרוב השיחות בטלפון מתנתקות באמצע השיחה במשך חודשיים. מנהל הסניף בא ואמר לנו "מראש אני אומר לכם שלא מזכים יותר מ7 שקלים" והם בדקו לאחר מכן ואמרו לנו שהם מוכנים לזכות אותנו רק 6.90 שקלים. אמרנו להם שהם מודעים לכל הניתוקים כי הם בדקו את זה דרך המחב שלהם, ואם יש להם מיליון לקוחות ומכל לקוח יקחו רק 7 שקלים בחודש זה מסתכם ב7 מיליון שקלים בחודש. ואז המנהל אמר לי שאני אמרתי את זה בקול רם וביקש ממני לעוף מהמקום. יצאנו מהמקום ואמרנו להם שביחס כזה אנו לא מוכנים להיות יותר בחברה. יש לציין שלא בלבד שלא זוכינו על שני הקווים הנוספים ששלמנו ולא השתמשנו כלל אלה עדיין הם רוצים שנשלם עליהם.
כיום אנו לקוחות סלקום!
גם עגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציגי החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה