פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש שנגרמה ע"י ornge בירושלים נושא התלונה:
גרינשטיין עדי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
עמוס 10 ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 14/08/2007 רכשנו טלפון כשר (מאושר ע"י הרבנים) בנקודת מכירה של orange ברח' בר אילן בירושלים (לנדאו תקשורת). בהנחיית היצרן חיברנו את המכשיר להטענה וגילינו שקיימת בעיה והמכשיר לא מצליח להטען. אתמול, יום ב',20/08/2007, פניתי לשירות הלקוחות של החברה לענייני הטלפונים הכשרים וביקשתי שיחלפו לי את המכשיר באחר כיון שהוא פגום. הפקידה אמרה שהיא מכניסה אותו למעבדה לתיקון ואילו אני דרשתי מכשיר חדש מכיוון ששלמתי עבור חדש ולא עבור מתוקן היא מצידה ענתה שאלו הנחיות החברה. בקשתי לדבר עם האחראי והיא טענה שהוא יענה לי אותו דבר. בכל זאת בקשתי לדבר איתו. שוב הסברתי שהמכשיר נקנה כחדש והינו פגום ואני רוצה תמורה מלאה עבור כספי ולקבל מכשיר חדש ולא מתוקן כי הרי הוא לא התקלקל כששהיה ברשותי אלא הגיעה לידי כשהוא פגום. האחרי על הסניף לא הסכים ואמר שצריך לעשות תיקוני הלחמה. שוב לא הסכמתי. הוא הכניס את המכשיר למעבדה להחלפת החלק כולו ואני המתנתי. כעבור 20 דקות שאלתי מה קורה עם המכשיר? האחראי על המקום ענה לי שאין אפשרות לתקן ללא הלחמות ולכן הם נעתרים לבקשתי ומחליפים לי את המכשיר בחדש. הודתי לו והמתנתי למכשיר. כאשר חלפו 15 דקות נוספות שאלתי אותו למה זה לוקח כ"כ הרבה זמן להחליף מכשיר אז הוא ענה שהוא רוצה שאקבל מכשיר טוב כדי שלא אצטרך לחזור אליהם ולכן הטכנאי בודק את החדש טוב. התרשמתי מ"הגדלת הראש", קבלתי את המכשיר, חתמתי שקבלתי מכשיר חדש ויצאתי. כאשר הגעתי לביתי, ספרתי לבעלי את קורותיי בorange והוא ביקש לראות את המכשיר שקבלתי ומיד אמר לי שזה אותו אחד מכיון שהוא סימן את המכשיר כשקיבלנו אותו והראה לי את הסימון במכשיר ה"חדש",בדקנו גם את המספר הסידורי של המכשיר אך זה היה מספר חדש, עם זאת היה אפשר לראות בברור שהמדבקה לא היתה שם מלכתכילה אלא הודבקה שם מדבקה אחרת.
צלצלתי לשירות הלקוחות של orange על מנת לקבל את מספר הטלפון של אותה נקודת שירות, הפקידה מסרה שאין באפשרותה לתת לי מספר מכיון שהם מתקשרים איתם במייל בלבד, אך יחד עם זאת היא בקשה לשמוע מה הבעיה. ספרתי לה את הסיפור הנ"ל והיא בקשה שאמתין על מנת שתדבר עם המנהל שלה, כאשר היא חזרה אליי היא אמרה שמופיע להם על המחשב שאכן קבלתי מכשיר חדש מערכה חדשה. אמרתי לה שברור לי שלא כי הרי השארנו סימן במכשיר והוא מופיע ושאני אתלונן כל כך וכו'.. היא בקשה לדבר שוב עם המנהל וחזרה אליי עם תשובה שזה מכשיר חדש ושהם ידברו עם מנהל הנקודה ברח' עמוס. בקשתי לדעת את שם הפקידה איתה דברתי והיא ענתה:"חיה". שאלתי מהשם משפחתך והיא לא רצתה לומר. יום למחרת, שזה היום, בעלי חזר לנקודת המכירה ברח' עמוס על מנת לדבר עם האחראי על הסניף. אותו אחד הודה שזה אכן אותו מכשיר וטען ש"הבפנים חדש" ולא ראה כלל מה ההבדל. כשבעלי הראה לו את הטופס שנתנו לי יום קודם ובו כתוב שחור על גבי לבן שנמסר לידי מכשיר חדש מערכה חדשה, הוא אמר שזו טעות כי מכשיר חדש מקבלים בקניה חדשה. ושוב אמר שהוא לא מבין מה ההבדל בין מכשיר חדש לבין החלפה של חלקים.
אני נשארתי בתחושה מאוד רעה של הונאה, של ניצול אי הידיעה שלי כלקוחה מה בעצם מתרחש בתוך המעבדה, ובתחושה שטורטרנו ולא קיבלתי תמורה עבור כספנו אלא רק עוגמת נפש.
עוגמת נפש ונזק כספי על הזמן שהפסדנו בנקודת המכירה הנ"ל במקום להיות בעבודה. סוג הנזק :
היינו רוצים קודם כל מכשיר באמת חדש מערכה באמת חדשה וכן היינו רוצים שהסיפור יגיע לידיעת הציבור על מנת שחברות לא תעזנה לזלזל כך בכבודם של אנשים , בזמנם ובכספם. תודה תודה! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה