|
|
|
|
|
|
העלאת מחיר שירותים מתקדמים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ישנם לקוחות רבים, כמוני, שרצו לנצל את ההטבה של 50% הנחה ברכישת מכשיר דור שלישי באורנג'. הדבר הותנה במנוי לשירותים מתקדמים של דור שלישי, במחיר של כ-14 ש"ח. מסתבר שלאורנג' יש את הזכות לפי החוזה להעלות את המחיר כאוות נפשה, ולפני ימים ספורים המחיר עלה ל-19.90 ש"ח.
כשדיברתי עם מוקדנית השירות נאמר שאין באפשרותי לבטל את החבילה (שכן אין לי בה שימוש), ואם אבטל ה-50% הנחה יבוטלו. לא ניתן להיות במסלול אחר מוזל.
אשמח לבירורכם !
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מזרחי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|