פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר שירותים מתקדמים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ישנם לקוחות רבים, כמוני, שרצו לנצל את ההטבה של 50% הנחה ברכישת מכשיר דור שלישי באורנג'. הדבר הותנה במנוי לשירותים מתקדמים של דור שלישי, במחיר של כ-14 ש"ח. מסתבר שלאורנג' יש את הזכות לפי החוזה להעלות את המחיר כאוות נפשה, ולפני ימים ספורים המחיר עלה ל-19.90 ש"ח.
כשדיברתי עם מוקדנית השירות נאמר שאין באפשרותי לבטל את החבילה (שכן אין לי בה שימוש), ואם אבטל ה-50% הנחה יבוטלו. לא ניתן להיות במסלול אחר מוזל.

אשמח לבירורכם !
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מזרחי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה