פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה בדירה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פרוג 10 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
בדירה שאני שוכר אין קליטה ברשת אורנג'(לא ניתן לנהל שיחות, ניתוקים רבים וכיו"ב), לאחר תלונה שלי נמסר לי כי הבעיה ידועה אך לא תטופל בזמן הקרוב. הפתרונות שהוצעו אינם רלוונטים(הוצע שירות "צלצול כפול" אך אין קו בזק בדירה, כמו כן הוצע מגבר מיוחד אשר יותקן בדירה אך איני מוכן להתקין מגבר בשל הסיכונים הבריאותיים).
בזבוז זמן,כסף, ועגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מהיר בבעיה בצורת תיקון התא הסלולרי או הוספת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לונדנר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה