פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-תיקון תקלה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!

אני לקוח עסקי דרך חברת "אלביט מערכות".לפני כחצי שנה רכשתי מכשיר נוקיה 6131
מאז ניגשתי 3 פעמים לסניף אורנג' שבצומת וולקן,אבל הבעיה לא נפתרה.הבעיה היא שלפעמים איני שומע כמעט כלום כשאני מדבר ללא ספיקר.בשלושת הביקורים שלי עשו למכשיר אותם תיקונים(ניקוי מגעים ועדכון גרסה)ולמרות שראוים שאני חוזר עם אותה הבעיה,ממשיכים "לתקן" אותו.כשניסיתי להסביר לנציג שהתיקון לא עוזר ותשובתו הייתה שהבעיה נובעת מחוסר קליטה במקומות מסויימים.

חברת אורנג',תסבירו לי בבקשה אם אין קליטה למה אני שומע מצויין כשספיקר דלוק וכמעט לא שומע כשספיקר לא פועל??זה בגלל חוסר קליטה,או שנציגכם מנסה בכל דרך להתפטר מלקוח בלי לפתור את הבעיה??

לידיעתכם,אנני מתכוון יותר לבזבז את זמני היקר וסתם לנסוע לסניפכם.

לטיפולכם,לפני פנייתי למחלקת הרווחה של "אלביט מערכות".
תיקון הבעיה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר קילימניק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה