פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, יחס מזלזל בלקוח וחוסר אמינות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי עשיתי שידרוג לשני מכשירים לדור 3. לפני סגירת העסקה דיברתי כמה פעמים עם נציגים בקשרי לקוחות, כי שקלתי לעבור לרשת אחרת. הובטח לי שמחיר גלישה הוא קבוע ושזה ישאר במשך 3 שנים בלי שינוי. בחשבונית הבאה שקיבלתי גיליתי שמחיר כבר השתנה, למרות כל ההבטחות. אחרי פניה קיבלתי החזר חלקי. חבל, שחברה מכובדת משתמשת בשיטות כאלה כדי לשמור על לקוחות. זה פוגע במוניטין ומשאיר תחושה של הונאה.
בנוסף, ב- 3 חשבוניות אחרונות ברצף יש בעיה שחוזרת על עצמה ולא טופלה עד היום.
כל חודש אני מקבלת זיכוי על חשבוניות קודמות ואין סוף לזה.
זיכויים המגיעים לי עבור גלישה בשני מכשירים לא קיבלתי וגם זה טופל עם הרבה בעיות. נציגי שירות לקוחות מתקשים להסביר סעיפים בחשבונית, כל נציג עם ההסבר שלו. כל חודש אני מבזבזת כמה שעות בבירורים.
אני מאוד מאוכזבת מאורנג'.
פיצוי כספי וטיפול בבעיות חוזרות בחשבוניות. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת ברקוב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה