פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירותים שלא נתבקשו ע"י הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמתי לב בשלושת החשבונות האחרונים שהחיוב (אורנג') טפח מעל למה שציפיתי. מבדיקה מול השירות מתברר שביצעו גביה עבור שירותים שלא ביקשתי ולא צרכתי. הטענה שכנגד היתה שאני הייתי אמורה לבקש ביטול השירות, ואני שואלת על מה? על משהו שבכלל לא ביקשתי (הרי תיקצבתי את הוצאות הטלפון בסכום מסויים...)? מה עם כאלה שלא בודקים את החשבונות (אני מכירה כמה כאלה)? זה לא פלילי?
בזבוז זמן ועצבים סוג הנזק :
שיפסיקו לאלתר שיטת חיוב שכזו לכל הלקוחות. צריך לבדוק אם זה לא פלילי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אבקסיס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה