פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"ערך שיורי " נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף אשדוד רח' האורגים אזור התעשיה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 11 חודשים שידרגתי את מכשיר האורנג' שנמצא ברשותי למכשיר יותר מתקדם בהתחיבות של 36 חודשים סך 49 ש"ח לחודש בתאריך 8/11/2005 הגעתי לסניף אורנג' באשדוד בבקשה להתנתק ולהפסיק את השירותים שאני מקבל מהחברה לקחתי בחשבון שאצטרך לשלם לאורנג את שאר ההתחיבות בסך 1260 ש"ח אך להפתעתי נדרשתי לשלם עוד סכום של 460 ש"ח שבחב' אורנג ' טענו שהסכום נדרש בעקבות " ערך שיורי" של המכשיר שילמתי גם את הסכום הנקוב והתנתקתי מחברת אורנג' מס' הטלפון שלי בחב' אורנג הוא 0544418477 המכשיר על שם רוית שוקרי ( שמה של אשתי לפני הנישואים )
כספי סוג הנזק :
לבדוק את החוקיות של המושג "ערך שיורי " והאם זה דבר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מויאל, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה