פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום שלא לצורך< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי 2 מכשירים של אורנג שעליהם הנני משלם כ43 ש"ח על כל מכשיר + 52 ש"ח עבור מסלול ש/בו ישנם כל מיני הטבות. יש עוד 19 תשלומים על המכשירים.כלקוח חופשי החלטתי להשתמש בשרותי חברה סלולארית אחרת .התקשרתי לאורנג וביקשתי לשנות את התכנית שלי ולהמשיך לשלם על המכשירים.
להפתעתי התבקשתי לשלם 317 ש"ח כדי לשנות תכנית.
לדעתי זוהי גזילה של הלקוחות( או אפילו גניבה ).
לטיפולכם אודה
כספי סוג הנזק :
ךפתור אותי מהתשלום ולהעביר אותי לתכנית שמתאימה לי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אהרון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה