פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה נושא התלונה:
רוזמן אפרת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהלום 21 פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפניי 17 חודשים, ניגש אליי נציג אורנ'ג ושיכנע אותי לשדרג את הפאלפון.
לאחר משא ומתן ארוך החלטתי כי העיסקה אכנ משתלמת לי, מכוון שהובטח לי על ידי הסוכן כי כל כספי השדרוג יוחזרו לי בגין שימוש. הסוכן ביקש ממני את פרטי הויזה שלי ואני זוכרת בבירור כי לא הבנתי מדוע צריך גם את הויזה ואי אפשר פשוט לקזז את העלות מהשיחות. ההסבר כנראה היה משכנע כי עובדה שהאמנתי לו. וכך החלה החברה לגנוב ממני כל חודש סכום של 42 שקלים כל חודש ובנוסף גם את הסכום של החשבון, מבלי לזכות אותי על שיחות.
התרמית היתה נמשכת אילולא נדרס לי הפלאפון בחודש שעבר, ואז גיליתי שהם בעצם חייבים לי כסף על 17 חודשים.
צילצלתי לאורנ'ג ודיברתי עם חמישה אנשים שונים לפחות, כולל מנהלת מחלקת שירות לקוחות וכל אחד אמר משהו שונה.
הציעו לי לקבל טלפון חלופי בהסכום "הוגן" של 500 שקלים וכמובן להמשיך לשלם על הישן. הודעתי להם שאני לא מתכוונת לחזור אליהם כיוון שהם שיקרו לי,
חברת הויזה לא מוכנה לבטל את העיסקה, וכך אני ממשיכה לשלם לגנבים.
לפניי שבועיים אפילו מצאתי את החוזה ורשום שם ב פ י ר ו ש, החזר בגין שימוש,
בסוף באמת האמינו לי אבל כסף לא ריאיתי מהם.
נכון להיום יש ניתוק ביחסים, כי אני לא מוכנה להוציא שקל נוסף על פאלפאון חדש שלהם, ונראה לי שניפגש בבית משפט .
אפרת
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או לחילופין הפסקת העיסקה הקיימת. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת רוזמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה