פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' מאלצת לקוח ותיק לשלם על חבילת אינטרנט עליה לא התחייב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. לפני שלושה שבועות, ביום 26/8/07 רכשתי שני מכשירי דור שלישי במרכז אורנג', ללא התחייבות לחבילות אינטרנט לאף אחד משני הקווים שברשותי. עובדה זו נבדקה על ידי במועד הרכישה.
2. לפני כעשרה ימים פניתי לשירות הלקוחות הטלפוני משום שלא הצלחתי למשוך דואר אלקטרוני מהמכשיר החדש שרכשתי מסוג נוקיה E65. בשיחה זו הובהר לי כי מכיוון שאין חבילת אינטרנט באף אחד מהקווים שלי, אין לי יכולת למשוך דואר אלקטרוני. לצורך כך בלבד רכשתי חבילת אינטרנט בעלות של כ- 50 ₪ בחודש לקו הראשי שלי, כאשר הובהר לי שייתכן ולא אצליח למשוך את הדואר האלקטרוני משרתי הוטמייל. הוסבר לי שבמידה ולא אצליח אוכל לבטל את רכישת החבילה ואחויב רק על הימים בהם הייתי רשום.
3. ביום 17/9/07 פניתי למרכז הטלפוני על מנת לבטל את חבילת האינטרנט, משום שהסתבר כי הוטמייל אינם תומכים במשיכת מייל pop3.
4. כשישה אנשי השירות שאיתם דיברתי התעקשו שהיתה לי חבילת אינטרנט בייסיק קודם לכן, וכי כל לקוח של מכשיר דור שלישי מחויב בתשלום לחבילת אינטרנט. עוד נאמר לי כי במידה ויבטלו את חבילת האינטרנט אחויב במחיר המלא של המכשיר שרכשתי בסבסוד כלשהו.
5. לא רק שבדקתי מראש שאין לי חבילות אינטרנט קבועות ברכישת המכשירים, הרי העובדה שבקו השני שלי אין חבילת אינטרנט מעידה על כך (כאמור שני מכשירי הדור השלישי נרכשו באותו מועד).
6. לגבי הקו הראשי שלי, הרי עצם רכישת מכשיר E65 על ידי נועדה לשימוש בקישוריות WIFI המבטלת את הצורך בחבילות אינטרנט. לכן ווידאתי מראש כי איני מחויב בחבילות אינטרנט.
7. אנשי השירות והאחראים להם חזרו על טיעוניהם, ועל כך שהעובדה שלא היו לי חבילות אינטרנט היתה שגיאה שלהם. לא עזרו טיעוני כי הדבר היה ידוע במועד הרכישה, ואין מדובר בטעות. בכל מקרה, בוודאי שלא מדובר בטעות שלי.
8. עוד טענו אנשי השירות שחתמתי על הסכמה לתשלום לחבילות אינטרנט במועד הרכישה. על כך עניתי שבמועד הרכישה שאלתי מפורשות את נציג אורנג' וסמכתי על תשובותיו. לא ניתן לצפות ללקוח מהשורה לקרוא את כל פרטי החוזה האחיד הארוך.
9. כל שביקשתי זה שחבילת האינטרנט שרכשתי תבוטל, וכי מצב חשבוני יחזור לקדמותו לפני הרכישה, קרי ללא חבילות אינטרנט ומבלי לחייבני בתשלום עודף על המכשיר שרכשתי. איני מבקש כל הטבות אלא שאורנג' תעמוד בהתחייבויותיה כלפי.
10. מדובר על עלות נמוכה של 20 ש"ח בחודש. אך למה עלי לשלם 20 ש"ח בחודש על שירות שאין לי עניין בו, לא התחייבתי עליו, לא ניתן לי גילוי נאות בגינו, וכפי שהחברה מסכימה - לא הייתי מנוי לו עד כה...

קשה להאמין באיזו קשיחות החברה מטפלת בבקשות לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
לבטל את חבילת האינטרנט ללא קנסות על עלות המכשיר, לעמוד בהתחייבויות החברה, ולהאמין לטענות לקוחותיה הנאמנים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לוינסון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה